Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mark2302
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mark2302

    Storing snelheidsmeter R1 2004

    Hoi, Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik een elektronisch probleem met de snelheidsmeter van mijn R1. Wanneer de motor op temperatuur is, komt het regelmatig voor dat de display bij het accelereren in storing schiet. Hierbij gaat het storingslampje branden, valt de snelheidsmeter uit en...
  2. Mark2302

    Dutch Motorcycle Festival

    Ik kwam deze ineens tegen.... is volgens mij best wel leuk: http://www.dutchmotorcyclefestival.nl/nl-NL/Welkom/Info.aspx Sowieso wel leuk om weer eens een evenement te hebben waarvoor je niet tig kilometers naar het zuiden of het westen hoeft te reizen. (Voor de noorderlingen dan :P...
  3. Mark2302

    R6 inlaat nokkenas versprongen

    Hallo, Vorige week gebeurde mij iets raars. Ik stond voor het stoplicht te wachten in z'n neutraal terwijl ik wat ongeduldig met m'n linkervoet tegen m'n versnellingspook aan het tikken was. Ik tik 'm per ongeluk in de 1e versnelling waardoor de motor afsloeg....... tot zover nog niks...
  4. Mark2302

    Noordelijke Motorbeurs Groningen en MotorExpo Assen

    Als warming-up voor de grote beurs in Utrecht in februari, zijn er deze maand weer twee evenementen in het noorden van het land. Te weten in Groningen: http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/motorbeurs-data-2016/ En in Assen: http://www.motorexpo-assen.nl/ Niet zo groot als in...
  5. Mark2302

    18e Custom Chopperdag in Appingedam 28 juni 2015

    Voor de liefhebbers is er, traditiegetrouw, op de zondag na de TT weer een custom chopperdag in Appingedam. Dit evenenement voor jong en oud staat elk jaar garant voor feest, drukte en gezelligheid. Naast choppers zijn andere motoren natuurlijk ook welkom.
  6. Mark2302

    17 t/m 19 april 2015 Superbike World Championship Assen

    Zag 'm er nog niet tussen staan, terwijl het over een maandje al zo ver is 8-) Met Michael van der Mark, die het m.i. niet onverdienstelijk doet, lijkt mij dit de moeite wel waard om heen te gaan.
  7. Mark2302

    Iemand ervaring met webshop "hotparts" ?

    Hallo, Ik probeer even wat info te verzamelen. Tijdens het speuren naar onderdelen ben op een webshop gestuit genaamd hotparts. Ze bieden daar een aantal 2e hands onderdelen aan die niet al te hoog geprijsd zijn, maar ik ken deze shop verder niet en ik zou het vervelend vinden als ik straks...
  8. Mark2302

    Welke maat voorband op een R6 is juist?

    Hallo, Ik wil mijn R6 uit 2002 van een nieuw setje banden laten voorzien, maar nu blijken er meerdere maten voor de voorband in omloop te zijn. Volgens sommige bronnen moet er een (standaard?) 120/60 ZR17 op, maar andere bronnen melden dat er een 120/70 ZR17 op moet. Kan/wil iemand mij...
  9. Mark2302

    De Noordelijke Motorbeurs 2015

    Op 16, 17 en 18 januari is de Noordelijke Motorbeurs weer in het Martiniplaza in Groningen. Misschien niet de grootste en meest uitgebreide beurs van Nederland, maar ik woon in de buurt dus ik ga toch even kijken denk ik. Dé Noordelijke Motorbeurs, TT-Hall Assen
  10. Mark2302

    Om te janken

    Hey iedereen, Heb vandaag wat bedrading moeten (laten) repareren van m'n R6.. Ik dacht, ik laat even zien wat ik aantrof toen ik de isolatietape verwijderde. (voor degene die het interessant vindt) Heb deze fiets in november van iemand gekocht van iemand die zelf wat houtje/touwtje...
  11. Mark2302

    LED knipperlichten/gesmolten kabelisolatie

    Hallo, Sinds kort rij ik op een R6 uit 2002 waar de vorige eigenaar het één en ander aan veranderd heeft. Zo heeft hij er xenon dimlicht en LED knipperlichten opgezet, maar ik heb het idee dat dit er met gepruts is opgezet. De knipperlichten knipperden eerst sneller dan normaal...
  12. Mark2302

    Gezocht: spanningsregelaar voor een Honda PC25

    Zoals de titel al verklapt, ben ik op zoek naar een werkende spanningsregelaar voor een Honda PC25. Nieuw zijn deze dingen akelig duur maar omdat ik de motor graag wil verkopen wil ik 'm wel graag in orde maken. Dus als iemand nog een 2e handsje heeft liggen voor een redelijke prijs, dan...
Terug
Bovenaan Onderaan