Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Binnenpoot voorvork kawa ZX6R (636A) vervangen, opties?

    Hallo, Ik heb een vraag omtrent een voorvork van een kawa zx6r (636a) uit 2002. De binnenpoten zitten roest puntjes in en wil ze eigenlijk vervangen voor wat nettere exemplaren. Weet iemand welke veerpoten van andere modellen kawasaki die eventueel ook zouden passen om het genoemde model...
  2. B

    Te Koop: Zadel voor een Honda CBR 1100 XX balckbird.

    Zadel te koop voor een Honda Blackbird. ≥ Zadel Honda cbr 1100 xx blackbird - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl. Doe een goed bod en we komen er wel uit.
  3. B

    Hoofdsproeiers Dynojet kit

    Hallo, Ik ben op zoek naar hoofdsproeiers voor een dynojet kit. Ik heb een motorfiets gekocht waarbij ik de restant van de dyno set bij kreeg. Maar deze is niet compleet ik mis 3 sproeiers in deze set. En 4 andere zitten gemonteerd. Het gaat om een set voor een CBR 900 uit 1996 set nr: E1170...
  4. B

    Gezocht : Motor Aanhanger/transporter

    Ik ben opzoek naar een motoraanhanger of aanhanger geremd waar minimaal 2 motoren op kunnen mag eventueel een opknapper zijn. Het liefste in de omgeving overijssel, gelderland. Alvast bedankt
  5. B

    Uitlaat CB Sevenfifty

    Ik ben opzoek naar een set uitlaten voor een CB Sevenfifty uit 1997. Alvast bedankt
  6. B

    even voorstellen

    Hallo, :) ik ben Marcel 29 jaar en kom uit Deventer mijn motor is een honda cbr 1000 f uit 1996
Terug
Bovenaan Onderaan