Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: msg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. msg

    Ktm sx 65

    Hoi ik heb eens een vraagje...passen de wielen van een sx65 in een sx50 ...bedankt alvast voor de info
  2. msg

    Bmw r1150rt geen remlicht meer ?

    Het gaat om een 1150 rt uit 2002 .en deze heeft geen remlicht meer ..voor en achter niet ,er zit ook geen stroom op de kabels ?(waarschuwings lampje brand en abs knipert,abs werkt gewoon) dit systeem loopt via de abs pomp ..iemand een idee wat dit kan zijn ..zekeringen zijn ook goed ..
  3. msg

    Gasgas..wat nu tussen de demper !!!

    Ik denk zet er eens een andere demper op ..zit me daar os tussen...een soort van roostertje?is dit een restrictie. ..zonder dit en een andere demper loopt hij nu als een hel .
  4. msg

    Gasgas werkplaats handboek gezocht

    Hoi ik ben op zoek naar een workshop Manuel voor mijn gasser 450 fse 2007 (model 2006)Ik kan dit nergens vinden ...wel het service Manuel. Maar daar heb ik niets ...weet iemand iets dan hoor ik dat graag ...
  5. msg

    Afstellen gasgas ec 450

    Hoi weet er iemand waar ik mijn gasgas ec 450 uit 2007 ..kan laten afstellen (andere mapping ivm verbruik ) dit het liefste in de regio Zuid Limburg ..bedankt alvast gr ron
  6. msg

    Ktm sx 50 2015 carter olie

    Hoi een vraag weet iemand hoeveel cc olie er in een ktm sx 50 uit 2015 moet ..ik kan hier nergens info over vinden ..??🤔
  7. msg

    Olielampje van mijn aprilia rsv mille werkt niet meer ?

    Hoi iemand een idee..mijn olielampje brand niet meer als ik hem op contact zet ? ..kan dus volgens mij van alles 🤔maar mischien heeft iemand dit ook als eens gehad Ik hoor het wel.😊
  8. msg

    Gezocht hoge uitlaat honda vtr firestorm

    Hoi ik ben op zoek,naar een hoge uitlaat (dempers)voor mijn honda vtr firestorm. .uit 2004 Het liefste zo een als op de foto...bedankt alvast
  9. msg

    Temperatuur meter zxr 750 werkt of nauwelijks ?

    Hoi een vraag, de temperatuur meter werkt niet of nauwelijks ..is er een manier om het metertje te testen ? dan kan ik namelijk de voeler uitsluiten ...of zou het nog iets anders kunnen ? zijn ik hoor het Gr Rob
  10. msg

    Even voorstellen..

    Hoi mijn naam is Rob en kom uit zuid limburg en ben 45 jaar jong ,ik heb sinds een paar dagen een zxr 750 uit 1995 gekocht met 43000 op de teller nu moet ik zeggen ik vind het kwa uitzien een zeer mooie motor ...alleen moet ik wennen aan het (rauw)motor geluid en de bijgeluiden in het kopelings...
Terug
Bovenaan Onderaan