Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ErikBloot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ErikBloot

    Bovenste balhoofdmoer Honda GL1000 GL1100 GL1200 CBX1000

    HI MF'ers, Ben opzoek naar de bovenste balhoofdmoer van een Honda Goldwing GL1000, gezien de balhoofdmoeren van de CBX1000 supersport '79-'82 en GL1100's en GL1200's ook passen is dat ook prima. Ik hoor het graag! OEM: 90304371000 voor de liefhebber De maat is M24x1.
  2. ErikBloot

    Yamaha R1 2005 - Pilot power 3 - Frame - Contactslot ecu - Remsysteem - Onderdelen

    Yamaha R1 2005 5VY onderdelen te koop. Zie je iets waar je naar op zoek ben, stuur PM of reageer. Prijzen zijn vraagprijzen gezien ik al veel verkocht heb hoef ik niet de hoofdprijs. Je mag ook alles in 1x kopen weg is weg Heb niet overal foto's van maar kunnen altijd gemaakt worden...
  3. ErikBloot

    Laser hotcam Titanium Yamaha R1 2004-2006

    Hi mf'ers Bied m,n Laser hotcam Titanium aan. Nieuw gekocht maar ivm motor verkoop mag deze pijp naar een andere baas. Het is inclusief alle toebehoren. Dus met db killers, bevestigingsmateriaal, veertjes en de originele doos. Je krijgt er een Laser katvervanger bij. Vraagprijs: €375, OF...
  4. ErikBloot

    Dynojet power commander 3 usb Yamaha R1 2004-2006

    Ik bied mijn gebruikte Power commander 3 usb aan. Zat op mijn yamaha r1 2005. Doet het perfecto. Maar gaat weg vanwege motor verkoop. vraagprijs 150 euro Groet! Erik
  5. ErikBloot

    Honda VF750c 1984 lekt benzine

    Hi! Achtergrondinformatie. Honda Vf750c uit 84. Jaren stil gestaan maar geen idee hoe lang precies. T fietsje is toentertijd met lopend motortje weggezet en ben nu bezig om er weer leven in te brengen. De motor loopt op dit moment niet, want van startpogingen komt nog weinig terecht...
  6. ErikBloot

    Gezocht: Spiegel R1

    Middag! PM is welkom. Ciao.
  7. ErikBloot

    Motorblok Yamaha YZF-R6 2004

    Hi MFers, Heb hier een motorblok van een R6 2004 liggen. De ketting is eraf gelopen waardoor er een bevestigingspunt van de beschermkap afgeslagen is, hierdoor vervolgens een opening in het blok waar olie uit loopt als de motor loopt. Dit is te zien op de 1e foto,. Onderdelen zijn nog...
  8. ErikBloot

    SV650 Pazzo rem & koppelingshendel (goud-zwart)

    Hi MF'ers, In de verkoop Pazzo rem en koppelingshendel omdat ik ze zelf niet gebruik. Gewoon netjes en werkend. past op DL650/V-STROM 2004-2010 SV650/S 1999-2009 Vraagprijs €75 En deze had ik ook nog over, setje hendels geen merk. Passen op de adapters van pazzo en op...
  9. ErikBloot

    Gezocht: PC5 voor Yamaha R1 2005

    Hi, Reeds voorzien van een PC Iemand nog een Quickshifter liggen die er vanaf wil? Voor een PC3. Pull type kan dicht
  10. ErikBloot

    Topkuip Yamaha R1 2002 Blauw

    Hi, Ik ben opzoek naar een blauwe topkuip voor een Yamaha R1 2002(waar de lampen inzitten). In goede staat, geen beschadigingen/krassen.
Terug
Bovenaan Onderaan