Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Willem1979
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Willem1979

    Held Rush suit maat 98 z.g.a.n.

    Te koop aangeboden: z.g.a.n. eendelig racepak, maat 98 (lengtemaat). In de zomer van 2018 gekocht, dus maar 1 seizoen gedragen. Ik ben 1.91m, slank gebouwd (zie foto's). Het pak zit echt heel erg lekker maar ik merk dat ik het nauwelijks draag.
  2. Willem1979

    Originele Damen Leathers politiejas (zonder logo's) geel

    Originele Damen Leathers politiejas (zonder logo's) geel (fluo). Hele fijne, oerdegelijke motorjas, model Four Seasons (blousson), zoals de politie ze ook daar laat maken. Zie ook de Damen Leathers website, nieuwprijs 650 euro. Ik heb de jas ongeveer anderhalf jaar gedragen, maar niet in de...
  3. Willem1979

    Held Cold Champ winterhandschoenen XL

    Als nieuw, ik heb ze niet vaker dan drie keer gedragen. Ze zijn echt heel goed om je handen warm te houden maar ze zitten NET iets te klein bij mij waardoor het net niet lekker zit en rijdt. Het is een testwinnaar voor winterhandschoenen trouwens, het zijn ook dure handschoenen. Hij heet dus...
  4. Willem1979

    Hallo

    Hoi hoi, Mijn naam is Willem, ik ben 34 jaar oud, ik woon in Amsterdam, in de Staatsliedenbuurt. Ik ben samenwonend, ik werk in een hotel, en heb in november 2013 bij rijschool Kennedy mijn A rijbewijs gehaald (Natalie bedankt! Mick bedankt!) Sinds december is er ook een motor, het is een...
Terug
Bovenaan Onderaan