Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cascas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cascas

    Schijfremslot te koop

    Inclusief hoesje en twee sleutels. 20 euro 0646628266 of cas@renooij.com
  2. cascas

    Kickstand vergroter R1200GS

    --Verkocht -- Ik heb een verkeerde gekocht. Dus deze ongebruikte kickstand vergroter mag weg voor 15 euro. Gefreesd uit aluminium, degelijk uitgevoerd, kortom een prima deal. Kom je langs kan je hem passen en zet ik hem er eventueel voor je op. R1200GS Kickstand Pad Plate Side Stand Enlarger...
  3. cascas

    GSX 1100 F

    Ik heb 3 weken terug mijn GSX 1100 F die er uitzag om door een ringetje te halen gemold door hem op zijn linkerkant te leggen bij pakweg 50 km/uur. Stom, ik weet het maar het is niet anders. Tijdens mijn herstel ben ik gaan inzien dat de fiets weer helemaal in originele staat terug brengen een...
  4. cascas

    GSX1100F 1988 (model gv72A) rechter achterrichtingaanwijzer

    Mijn 1100 heeft een gekraakte richingaanwijzer. Het zijn ouderdoms barstjes, en wellicht heeft ie ooit ook een tik gehad. Het werkt nog wel, maar ik wil hem als ik een correct exemplaar vindt wel vervangen. Wie kan me eraan helpen of wie weet een adres waar ik dat kan vinden ? Ik denk dat...
  5. cascas

    Cas... een nieuwe newbie

    Hallo, Ik ben Cas uit Bussum 48 jaar oud, dus midden in de midlife crises en zodoende sinds kort bezitter van motor rijbewijs en een GSX1100F Katana uit 1989. Zo'n midlife crisis kan je maar het best bestrijden met eraan toegeven dacht ik zo. In mijn zoektocht naar een schetsplaats voor de...
Terug
Bovenaan Onderaan