Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Carter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Carter

    Opletten

    Hallo iedereen, ik wou me een Shoei J-Cruiser aanschaffen bij Rad, en wou eerst ook eens online kijken; gemiddelde prijs zo'n +- 500€, en opeens vond ik een site, een Canadese Outlet site John Doe Shoes Canada Outlet → Great Design And Quality • −49% Lite, Oxford Shoes Cheap For Sale Online ...
  2. Carter

    Ketting smeren

    Hallo iedereen, ik ga voor enkele dagen/weken op stap met mijn VN 800; volgens het instructie boekje moet ik de ketting om de 500 km smeren. Nu is mijn vraag of dat echt nodig is, volgens mijn plan zou ik een paar 1000kms rijden, en ik heb geen middenbok om op te zetten en zo de ketting te...
  3. Carter

    Camera + mount

    Hallo iedereen, ik vertrek weer eens alleen op een meerdaagse trip, en wou die nu mss eens vastleggen op film. Probleem is dat ik er totaal geen benul van heb, enigste wat ik "ken" is GOPRO, maar dan nog blijkt de mount een groot belang te hebben. Het is me vooral te doen om een impressie van...
  4. Carter

    Mustang solo seat

    TKA Mustang studded solo zadel voor VN 800 is als nieuw; hier te bekijken: https://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/zadels/mustang-zadel-vn-800-359719537.html
  5. Carter

    Mustang zadel

    Hallo iedereen, ik zoek voor mijn Vulcan 800 classic een Mustang solo zadel (liefst met nagels) met ruggensteun; nieuw of tweedehands, een adres van een motorshop mag ook. (De Mammoet heeft ze niet meer) Bedankt!
  6. Carter

    Voor de oldtimer liefhebber

    .
  7. Carter

    HD-embleem

    Hallo iedereen, ben zondag naar de Rockabilly dag in Evergem geweest, echt weer de moeite waard! Ik denk dat ik daar nu dit jaar meer harley's gezien heb dan in heel mijn leven samen, onvoorstelbaar! Nu heb ik op een paar harleys een embleem gezien, op de zijkanten van het spatbord...
  8. Carter

    tattoo's

    Wat me al langer opviel: bij bike's horen blijkbaar tattoo's, hoe meer hoe liever! Hebben jullie er ook allemaal? Veel of weinig? Groot of klein? Foto's indien jullie het zien zitten?
  9. Carter

    veldbed

    Slapen in een tentje, op een matje van 5mm is precies dat niet meer als je 57 bent! Iemand enig idee waar ik een betaalbaar, én tot redelijk opplooibaar formaat veldbed kan kopen?
  10. Carter

    fender beschermer vn 800

    zoek te koop voor een prijsje: Fehling voorspatbord bescherming http://i.marktplaats.com/00/s/NjAwWDc3MA==/z/lY0AAOSwHnFVpI~K/$_85.JPG
  11. Carter

    Motorrit: Belgische grens afrijden

    Zijn hier nog Belgen? Ik ben van plan de volledige omtrek van Belgie rond te rijden, zo'n 1500km. Iemand suggesties van do's and don'ts? Tips of suggesties? Ik zoek geen medereizigers, maar tips en suggesties van ervaren kmvreters :-) Ik ga alleen met een zeil en slaapzak, en zal proberen...
  12. Carter

    fender beschermer vn 800

    hallo, ik zoek een fender beschermer voor een vn 800, voor een prijsje. zoiets als dit hier:
  13. Carter

    fender beschermer

    Iemand soms zoiets liggen voor een schappelijk prijsje?
  14. Carter

    voor een Vulcan 800 classic

    Iemand soms nog een lederen tankpad liggen? (liefst met tasje) Of een fender-beschermer? (of hoe dat ook moge heten, een dubbel buisje voor rond het voorspatbord) Kleine valbaren (naar ik begrepen heb zijn er van 70cm en van 84cm, die van 70 dus) met, of waaraan ik eventueel highway-steps...
  15. Carter

    wachtwoordprobleem

    Hallo, ik surf met google chrome en met firefox, nu ben ik op chrome uitgelogd en weet mijn wachtwoord niet meer, ik kan dan ook geen nieuw ww aanmaken via firefox. Zou het mogelijk zijn mijn ww door te sturen naar mijn mailadres: navisto@gmail.com Dank bij voorbaat, carter
  16. Carter

    wachtwoordprobleem

    kan een mod mij een nieuw wachtwoord toesturen aub, de helft van de keren geraak ik op het forum niet door een "ongeldig wachtwoord"! En ik heb het bij mijn weten nog nooit veranderd! thx
Terug
Bovenaan Onderaan