Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oliekan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. oliekan

    TK: standaard demper gsx-r 600/ 750 k6-k7

    Te koop aangeboden: demper GSX-R 600/ 750 k6-k7 gewoon een standaard demper, niet de allermooiste, wel handig met de geluidseisen. Misschien dat ik er iemand blij mee kan maken. roep maar wat qua prijs.
  2. oliekan

    gezocht: quickshifter Honda CBR600RR pc37

    Heren en Dames, Voor het nieuwe seizoen wil ik graag met een quickshifter rijden. Aangezien het niet meer de nieuwste fiets is (honda cbr600rr 2005), zou er toch iemand een gebruikt setje moeten hebben liggen? Heb je wat liggen schroom dan niet om mij een pm te sturen ;)
  3. oliekan

    gezocht: Acebikes Tyrefix

    zoals de titel, ben ik op zoek naar een Acebikes Tyrefix. Heb je nog wat liggen hoor ik het graag. :Y
  4. oliekan

    Gezocht: lichte motortrailer

    zoals de titel al doet vermoeden, ben ik op zoek naar een lichte motortrailer voor 1 motor. Voordat ik besluit een nieuwe te kopen, kijken of iemand hier wat heeft. Ik zoek de lichte modellen, b.v. de Erde pm310, Trelgo mono PM, Foldycar e.d. Waarom geen steviger model zou je denken...
  5. oliekan

    bandenwissel regio Den Haag

    Omdat ik regelmatig van banden wissel en niet tevreden ben met mijn huidige "wisselaar" ben ik op zoek naar iemand die mijn bandjes kan wisselen in de buurt van Den Haag. Weet iemand een adres in de regio waar niet de hoofdprijs gevraagd wordt?
  6. oliekan

    gezocht: circuitkuipen cbr600rr pc37 2005-2006

    Ik ben op zoek naar een circuitkuip voor een Honda cbr600rr pc37 model 2005-2006 Heeft iemand nog een nette onbeschadigde of nieuwe set liggen, dan hoor ik het graag!
  7. oliekan

    gezocht: blokbescherming en stuurdemper cbr600rr 05-06

    Zoals de titel doet vermoeden, ben ik op zoek naar een stuurdemper incl. bevestiging (het liefst op de kroonplaat) voor de cbr600rr model 2005-2006. Tevens ben ik op zoek naar blokbescherming. Heb je wat liggen voor een goede prijs, laat het maar weten. (mag ook via pb)
  8. oliekan

    Profi cat laser alignment tool

    Ik ben op zoek naar een Profi cat laser alignment tool, zo'n lasertje om je ketting uit te lijnen. Heb je er eentje liggen en gebruik je hem niet -> laat maar even weten. :Y
  9. oliekan

    yoshimura R-55 db-killer

    TK: yoshimura R-55 db-killer Had ik nog over, iemand nodig? mf prijs 25,- verzenden of ophalen in Den Haag
  10. oliekan

    keuze supersport literfiets

    Beste Motorrijders, Voordat je denkt; weer zo'n mafketel die net zijn rijbewijs heeft en een 1000cc supersport wil aanschaffen. dat is niet zo :N weer het zoveelste topic over keuzes...mmm dat wel :Y Ik heb een vraag waar ik zelf niet meer uitkom, met andere woorden, ik maak mijzelf...
  11. oliekan

    ook maar even voorstellen

    Hierbij stel ik mij ook maar even voor: Ik ben Maarten en lees al ongeveer 9 jaar mee en ben inmiddels 30 (pfff ouwe lul). Het aanmelden doe ik nu pas, om de simpele reden dat (bijna) alles wel een keer beschreven is op het motor-forum, mensen met meer kennis/ ervaring lossen bijna alle...
Terug
Bovenaan Onderaan