Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sppak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Welk aspect van een band weegt het zwaarst?

    Hallo en uiteraard de beste wensen voor 2019, Omdat ik problemen heb met de huidige banden (Pirelli Angel GT) onder mijn Suzuki B-King, vroeg ik me af waar dit vanaf zou kunnen komen. Wellicht dat jullie weten welke factoren van een band het meeste invloed hebben op het rijden, denk hierbij aan...
  2. S

    Motoren testen tijdens vakantie

    In het verleden was er een bedrijf voor vakanties, waar je ongeveer 8 motoren kon kiezen om op te rijden tijdens de vakantie. Ik kan het echter nergens meer vinden. Weet iemand toevallig hoe dat bedrijf heet en of het nog bestaat?
  3. S

    Bagage (tailpack) Suzuki B-King

    Al weken ben ik aan het rondkijken en dubben over een tas voor op de B-King. Ik heb de Bodis uitlaat en dat maakt het nog iets lastiger. Het ding wordt behoorlijk heet, dus ik durf daar eigenlijk niets omheen te binden/spannen. De enige subtiele opties lijken mij, tassen a la Kriega US20/30...
  4. S

    Sppak

    Hallo, ik ben Mark, 29 jaar en kom uit Limburg. Sinds Pasen 2013 ben ik trotse bezitter van een Suzuki B-King uit 2008. Op aanraden van een collega ben ik hier gearriveerd. Wellicht zien we ons tijdens een meeting of motorrit. Groet.
Terug
Bovenaan Onderaan