Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gs5001991
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Koop of Ruil (OER) Honda XL600r 1984 RED (kickstart)

    Beste leden, Oer honda uit 84 met kickstarter en 600cc :) heerlijke fiets met power zat en een oersterk blok. Ik heb deze 2e fiets gekocht begin zomer nadat het direct grote liefde was ! Naar mijn mening zijn dit echt karakter fietsen. Ik heb deze honda gebruikt in de zomer voor heerlijk toeren...
  2. G

    Koppeling slag honda xl600r 1984 en voorrem

    Een nieuw stadapeeltje erbij. Rauw en pittig met kickstarter en een verleden, mooi zo een ouwe xl600r uit 84, maar nog wat klein werk te doen! Koppelingskabel ingang linker klant blok (?) Lekt wat olie. Iemand hier ervaring mee? En is dit makkelijk op te lossen? Daarnaast is...
  3. G

    koppelings- vloeistof vervangen - helpen tegen zware hendel?

    Beste, Na 4 weken met plezier te rijden op mijn gs1150 merk ik dat ik mijn koppeling zwaar vindt. vooral het terugduwen is zwaar, en met zwaar bedoel ik kramp vooral bij stadsverkeer. schakelen en koppelen gaat overgens strak en probleemloos! iemand raadde mij nieuwe vloeistof aan, zou...
  4. G

    Speling rubbers luchtfilterhuis kawasaki KLE 500

    dag mede rijders, Natte dagen in grote getale, dus wat tijd voor onderhoud. Mijn kawa deed voor de winterstalling lastig. bij volgas beetje sputteren en stotteren. na het reinigen van de tank en kraan (0,5 liter water vanwege verstopte afvoer) heb ik nu de carsb ultrasoon laten reinigen. 1...
  5. G

    uni knipperlichtrelais 2 draads > oude 3 draads?

    Beste, Na een omvalpartij toch maar besloten om alle 4 de knippers van mijn kawa KLE500 te vervangen. Nu heb ik kleinere knippers met 10w lampjes dus ik moet ook mijn relais vervangen. Oude gevonden (zie foto) die heeft 3 draden op het aansluitstuk en het relais bestaat uit 2 stalen/metalen...
  6. G

    Stalling te huur gezocht Amsterdam (zuid &oost) weesp/diemen

    Let me know als je iets hebt ! :)
  7. G

    Lekkere Laser demper voor weinig ! 55 eu

    Voor me info : http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-merk-onafhankelijk/m843995136-laser-demper.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller aansluit diameter 60 mm ! of pb mag ook ! :Y
  8. G

    Laser demper

    Demper met mooi diep geluid, aansluit diameter: 60 mm Meer info: http://link.marktplaats.nl/843995136
  9. G

    welke koffers(bevestiging) op dit rek?

    Beste mf-ers, Ik heb recent een universeel kofferrek op mijn Kawasaki KLE gebouwd. nu ben ik op zoek naar koffers ( beetje budget koffers :P ) die zijn er genoeg maar ik heb 0 ervaring hoe het werkt met zij koffer bevestiging. hebben jullie tips/ervaringen/advies met betrekking tot...
  10. G

    gezocht goedkoop (universeel) dempertje voor kawasaki KLE

    zolang die heel is :) hoeft niet mooi te zijn en wil hem graag kunnen bevestigen op mijn afgezaagde uitlaat mocht je wat hebben geef een gil :)
  11. G

    maat carter bout gs500 e ?

    Beste allen, Ik ben op zoek naar de maat van een carter bout van mijn susgs500. Gister was de olie druk weg en ik kwam er achter dat er een bout ontbrak uit mijn linker carter. het gaat om het boutje dat achter de versnelling pedaal zit. nu spuugt die kleine beetje olie en het lampje ging...
  12. G

    te weinig licht susgs500?

    Beste motorrijders, Ik ben sinds de zomer in het bezit van een oude gs500 (91) ik heb inmiddels al wat fijne kilometers gereden. Na anderhalve maand winterstalling toch maar besloten om weer te gaan rijden tot de temperatuur daalt naar -0. Ik rij voornamelijk in de stad maar ook veel op de a2...
Terug
Bovenaan Onderaan