Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    2 'nieuwe' motorfiets banden merk Heidenau

    Ik heb hier 2 ongebruikte motorfiets banden merk Heidenau Voorband 110/70 - 16MC DOT 1915 Achterband 130/70 - 16MC DOT 2314 Durft iemand hier nog mee te rijden? Ze zijn 8 / 9 jaar oud. Ik weet niet hoe erg dat is. Waarschijnlijk hebben ze een aantal jaren in een onverwarmde berging gestaan...
  2. C

    Schotland; goede wegen?

    Beste allen, Deze zomer hoop ik anderhalve week naar Schotland te gaan. Zelf heb ik een Triumph Sprint ST1050. Ik hoorde hier en daar dat de wegen in Schotland niet supergoed zijn en ik heb de mogelijkheid om een BMW GS1200 (bj. 2010 ongeveer) te lenen van een neef. De hamvraag: wat zou je...
  3. C

    Remhendel Kawasaki / Suzuki 13236-1185 verkocht

    Gevonden bij schuur opruimen: Remhendel van Kawasaki, nog in originele verpakking. Ooit gekocht voor mijn GPZ500, maar nooit gemonteerd. Inmiddels ben ik een paar motoren verder, dus hij mag weg. €10
  4. C

    Triumph Sprint st1050 standaard kuipruitje - Verkocht

    Hallo, ik heb mijn Triumph Sprint ST1050 voorzien van een hogere kuipruit, dus ik heb mijn standaard kuipruitje niet meer nodig. In nette staat. €20
  5. C

    Nieuwe Macna motorbroek heren maat S

    Te koop: Macna motorbroek heren maat S. Ik heb deze via marktplaats gekocht, maar hij blijkt te smal voor mij. Broek ziet eruit als gloednieuw, volgens de vorige eigenaar 1x gedragen. Prijs: €60,- (Nieuwprijs was 119) Foto volgt z.s.m. Groet, Christiaan
  6. C

    Sportieve toermotor voor maximaal €3500, tips?

    Goedemiddag, Als opvolger voor mijn Honda CBR600 F3 ben ik op zoek naar een sportieve motorfiets waar ik ook flinke toertochten mee kan maken. De CBR blijkt op langere ritten (>300 km/dag) toch niet zo goed voor mijn nek en zitvlees. Mijn voorwaarden zijn: Maximaal €3500,- Zowel sportief...
Terug
Bovenaan Onderaan