Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: x187
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. x187

    Te koop: Ultimate Triumph Street Triple upgrade/onderhoud kit: K&N Inlegfilter, K&N Oliefilters + NGK Bougies

    Wegens beëindigen hobby: 1x K&N Luchtfilter Triumph Daytona 675 2013 > 2016 / Street triple 675 2013 > 2017 TB-6713 2x K&N Oliefilter KN-204 2x NGK CR9EK bougie Alles is nieuw in originele doos € 70 incl verzending. Eventueel hulp bij montage mogelijk.
  2. x187

    Ducati K&N Sport luchtfilter DU-9001

    Ducati K&N Sport luchtfilter DU-9001 - Splinternieuw - enkel geen originele doos meer - Nieuwprijs 85 euro! - Vraagprijs 50 euro Past op de volgende motoren: · 2008 Ducati Monster 400 400 · 2008 Ducati Monster 695 696 · 2008 Ducati Monster S2R 1000 1000 · 2008 Ducati Monster S4R Testastretta...
  3. x187

    R&G Radiator guard CBR600RR 07-12

    R&G Radiator guard CBR600RR 07-12 € 39,- Bij interesse graag een PM!
  4. x187

    SIDI Vertigo maat 44

    SIDI Vertigo maat 44. Letterlijk 1x gedragen. Gekocht toen ik nog van plan was om een racer te kopen, uiteindelijk geëindigd met een naked, dus deze zijn overbodig geworden... Tegen elk aannemelijk bod...
  5. x187

    Zandona jacket

    Een paar keer gedragen toen ik de quad nog had... in nieuwstaat. Mag tegen elk aannemelijk bod weg. Maat L.
  6. x187

    Carburateur 32 mm Racing R/T MK II Black Edition PWK

    Carburateur 32 mm Racing R/T MK II Black Edition PWK type met Powerjet en diverse delen Hierbij bied ik mijn nieuwe 32mm carburateur aan. Deze was bedoeld voor mijn quad maar de quad is inmiddels verkocht en ben er nooit aan toegekomen om de carburateur op de quad te zetten. De...
  7. x187

    SENA SMH10R Intercom Communicatie systeem

    Wegens omstandigheden te koop! Splinternieuwe SENA SMH10R intercom communicatie systeem. Incl. bon en garantie. Sena SMH10R SENA levert een ultra licht, flinterdun en zeer compact Bluetooth headset/intercom systeem: SMH10R! De unit van de revolutionair kleine SMH10R communicatie set is...
  8. x187

    TomTom Rider 400 Premium pack

    Nog nieuw in doos, eenmalig aangezet om te updaten. Te koop wegens omstandigheden. Nieuwprijs 500 euro, nu voor 400. TOMTOM RIDER 400 PREMIUM PACK Lifetime Maps voor Europa (45 landen)** Lifetime TomTom Traffic** Lifetime Flitsers** Automontagekit, antidiefstaloplossing en luxe...
  9. x187

    Digitale moment adapter

    Wie heeft hier ervaring mee? HBM machines; oa voor metaalbewerkingsmachines & houtbewerkingsmachines (Zie net dat er een apart gereedschap topic is.) Deze kan dicht...
  10. x187

    GSG Mototechnik valbescherming voor (bijna) alle merken

    GSG Mototechnik valbescherming, prachtig CNC gefreesde beugels en blokken. Ideaal voor de MFers die participeren in de OW of ZAC. Alles mag weg T.E.A.B. Let op! Van onderstaande delen heb ik maar 1 set dus op=op en weg=pech. Alle sets zijn nieuw in de verpakking met handleiding en...
  11. x187

    GSG MOTOTECHNIK (bijna) alle merken t.e.a.b

    Niet op deze manier...
  12. x187

    Paddockstand aluminium universeel voor en achter

    Paddockstand aluminium universeel voor en achter Merk: Datona in totaal 5x gebruikt... T.E.A.B.! Af te halen in Amsterdam / Haarlem Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor T.e.a.b.
  13. x187

    GSG MOTOTECHNIK (bijna) alle merken MEGASALE

    Niet op deze manier...
  14. x187

    GSG Mototechnik Triumph Street Triple

    Nee
  15. x187

    Carburateur 32 mm Racing R/T MK II Black Edition PWK

    Carburateur 32 mm Racing R/T MK II Black Edition PWK type met Powerjet en diverse delen Hierbij bied ik mijn nieuwe 32mm carburateur aan. Deze was bedoeld voor mijn quad maar de quad is inmiddels verkocht en ben er nooit aan toegekomen om de carburateur op de quad te zetten. De...
  16. x187

    Triumph meet&ride minitour

    Datum 18 Mei a.s. vindt de eerste Triumph meet&ride minitour plaats. We verzamelen om 12.30 bij: McDonald's Spaklerweg 38 1096 BA Amsterdam, Nederland We zullen om 13.15 vertrekken vanaf deze locatie. De route volgt nog.
  17. x187

    RDW Keuren scooter -> motor

    Ik ben benieuwd of het mogelijk is om een scooter om te keuren naar een motor. Het gaat om een Suzuki Streetmagic in combinatie met een Gilera Runner 180cc (origineel) blok (op de afbeelding is het een ander blok). Deze scooter is nooit geschouwd en heeft dus helemaal geen kenteken...
  18. x187

    x187

    Hallo, Ik heet Shaffy, ben 26 jaar en ben redelijk thuis in de techniek, 8 jaar bij een scooterzaak gewerkt. Ik ben nieuw hier op het forum en ben nog bezig met mijn motorrijbewijs. Ik heb mijn theorie reeds behaald en sinds vandaag ook geslaagd voor het AVB examen. Ik ben me aan...
Terug
Bovenaan Onderaan