Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leyhon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Boete voeren sta(n)dlicht

    Wat is het boetebedrag bij het rijden met alleen standlicht? Ik zie dat je dat alleen in combinatie met iets anders moet voeren, maar wat is het boetebedrag?
  2. L

    hoe verwarm jij je hobbyruimte?

    Mijn garage is nu onverwarmd, het is wel prettig wanneer ik in deze maanden wat wil frotten het er ook een beetje aangenaam is qua temperatuur. Maar waarmee verwarmen jullie je hobbyruimte? Zelf heb ik een steens garage met electra, maar zit te denken om iets met gasfles en een...
  3. L

    sv650

    Bij mijn achterlicht die is opgebouwd uit meerdere led's die tevens ook als remlicht fungeert is een led stuk. Is dit door iemand te repareren?
  4. L

    oneenparig lopen

    Nu heb ik al een tijdje een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gevonden. Mijn vraag is hoe het kan dat een v-twin met 90 graden toch zonder te galopperen kan lopen. Mijn motor heeft geen balans as. Het kan dat hij een krukas heeft met een uit het midden geplaats contra gewicht, maar dan...
  5. L

    motor ecu 95 of 98 ron

    Ik kan met behulp van een tester( garage) mijn ecu laten weten of ik 95 of 98 ron tank. Het is een lambda geregeld systeem dus hij zou dit al enigszins bij moeten regelen op de lambda. Maar wat is het verschil als ik dit doe? en wat als ik hem op 98 zet en 95 tank?
  6. L

    motorflush tijdens onderhoud

    Kan het kwaad om de motor te flushen bij regulier onderhoud? Of kan dat enkel maar een paar keer in het motor leven? Wanneer is het noodzakelijk of raadzaam het wel te gebruiken? Heeft iemand ervaring met het produkt?
  7. L

    rvs aisi 303 buitenmaat 43mm nodig

    Voor een project van een uitlaat heb ik een stuk buis nodig. Wie heeft een stuk liggen of weet een adres waar het is aan te komen. Het gaat over een lengte van 100 mm dus het is meer een afvalstuk. De buitenmaat moet 43 mm zijn.
  8. L

    uitlaat van andere motor 1000>650

    Kan een uitlaatdemper van een 1000cc viercilinder op een 650cc tweecilinder. Nu is dit wel passend op de uitlaat pijp te lassen, maar ik heb het meer over het geluid, tegendruk en wat al niet meer. Dus of er negatieve technische gevolgen heeft o.i.d. Heeft iemand ervaring of technische...
  9. L

    synchroniseren gasklep/cilinders

    Mijn Suzuki Sv 650 heeft twee cilinders en zou graag willen controleren of deze synchroon staan. Wie heeft er een stuk gereedschap om dit te controleren en wil dit samen met mij doen?
Terug
Bovenaan Onderaan