Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bromgek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Verlichting aansluiten op de accu

    Een goedenavond, Mijn Honda Innova heeft een gloeilamp en dat geeft zeer beperkt licht. Het licht loopt nu over de dynamo en toerenafhankelijk wordt de lichtopbrengst sterker. Ik heb nu een Led lamp met dezelfde fitting gekocht, maar deze heeft constante stroom nodig. Heeft iemand een tip of...
  2. B

    Moer ontluchtingsschroef doorgedraaid

    Een goedemiddag, Ik dacht even mijn voorrem te ontluchten, maar nu is de moer van de ontluchtingsschroef doorgedraaid. Met een standaard steeksleutel draai ik gewoon door. Iemand een tip hoe ik deze toch nog los kan krijgen? Gr.!
  3. B

    De nieuwe Mash side force

    Ik zag dat Mash weer een nieuwtje op de markt heeft uitgebracht. De nieuwe side force: Als je gaat googlen hierna, vind je eigenlijk nauwelijk iets erover. Iemand die meer weet over deze machine? En dan doel ik op het feit of deze net als de ural ook zijn bedenkingen heeft?
  4. B

    Welke motor voor mijn Velorex

    Hallo, Ik heb nog altijd mijn velorex span staan die voorheen aan mijn Jawa heeft gezeten. De jawa is er niet meer, maar ik zoek nu iets nieuws voor de zijspan aan te hangen. Ik wil eigenlijk een moderne motor, maar wel een lichte tot 50pk. (Mede door mijn a2 rijbewijs en ik ook geen behoefte...
  5. B

    Webshop Icasque.co.uk ervaringen

    Hallo! Iemand ervaring met iets bestellen bij deze webshop? Ik zoek iets dat ik alleen op deze webshop kan vinden. Ik vind via de search niks terug, wellicht heeft iemand hier toch een ervaring mee? Gr. Ivo!
  6. B

    Suzuki Freewind gezocht

    Ik ben op zoek naar een Suzuki Freewind (XF 650). Zoekend naar een net model met een niet al te hoge km-stand. Stuur mij een pb als je van je motor af wilt.
  7. B

    Ural Ranger

    Hallo iedereen, Ik heb mijn Jawa met zijspan van de hand gedaan en eigenlijk op zoek naar een nieuwe span, maar dan een motor die meer van deze tijd is. Ik heb de Urals altijd tof gevonden, en zie dat er tegenwoordig weer nieuwe gemaakt worden, de ural ranger. Weet iemand of deze nog in de...
  8. B

    Suzuki XF650 Freewind

    Ik ben op zoek naar een Suzuki XF650 (Freewind). Bij voorkeur <30.000 km's. Graag even PM als je iets weet of iets in de verkoop hebt.
  9. B

    Oxidatie motorblok verhelpen

    Hallo, Mijn motor heeft helaas overwintert in een vochtige schuur waardoor delen van het motorblok nu aangetast zijn door het vocht. Nu heb ik niet zo thuis in de oplossingen en zie ik op internet verhalen over verschillende middeltjes, hulpmiddelen en methodes. Graag zou ik zelf aan de...
  10. B

    Shark Speed-R Series 2

    kan close
  11. B

    Aanschaffen/verzekeren pegaso 650

    Beste leden, Ik ben gebonden aan het A2-rijbewijs en heb het ouder model aprilia pegaso op het oog (1999 model). Volgens de rdw is deze 200*0,17 = 34kw en zou dus binnen mijn rijbewijs passen. Alleen als ik voor de verzekering ga kijken bij knmv.nl, dan haalt hij het volgende uit de...
  12. B

    Catalogusprijs & dagwaarde

    Hallo iedereen, Ik wil mijn motor gaan verzekeren bij de ANWB en ik zie dat ik de catalogusprijs en de dagwaarde in moet vullen. Weet iemand of dit helemaal naar waarheid moet? Want ik heb dus geen idee wat mijn motor volgens de boekjes heeft gekost en nog waard zou zijn. Gaat om een...
  13. B

    Verzekeren motor

    Hallo, Ik ben gebonden aan het A2 rijbewijs en daarmee 35kw regeling. Nu wil ik een Bandit 600 gaan aanschaffen die 25kw op kenteken heeft. Nu was ik al aan het kijken voor de verzekering, hoe en wat etc. Alleen nu kom ik erachter dat wanneer ik de premie bij verschillende maatschappijen...
Terug
Bovenaan Onderaan