Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: James Bond
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. James Bond

    Gezocht zadeltassen Oxford Sport zwart

    Zadeltassen Oxford sports kleur zwart. Dus de kleinste maat zadeltassen van Oxford.
  2. James Bond

    Reisverslag 2023: Piemonte Maira Stura scarsa pavimentazione stradale

    De aftrap voor mijn reis naar Piemonte.
  3. James Bond

    Honda topkoffer grondplaat

    Gezocht, de grondplaat voor de originele honda topkoffer. Model vd grondplaat: zie foto. Staat is niet belangrijk, als ie maar werkt en de koffer 'klikt'.
  4. James Bond

    Reisverslag 2022 Africatwin 750: Route Barree a Tende et Piemonte

    Reisverslag 2022 van een week solo naar Zuid Frankrijk en deel van Piemonte. Vertrek: woensdag 17 augustus om ca 17u uit de Achterhoek. Doel: met deze motor de Ligurische Grenzkammstrasse rijden, oftewel de Via Sale ('weg van het zout') nabij Tende. Al een keer gereden met de Honda CB500...
  5. James Bond

    Reisverslag 2021: Parcours Dangereux et Africatwin

    Reisverslag 2021. Na een fijne zomervakantie in juli van dit jaar, ben ik een kleine week later nog op een week kampeer motorvakantie geweest. Hierbij het verslag, leuk voor mij en iedereen die dit wil lezen hopelijk.... Wij vertrekken met zijn tweeën en kijken wel wie het eerst naar huis...
  6. James Bond

    Reisverslag 2020: hitte en gravel in de Franse Alpen

    Hierbij het reisverslag van de 7-daagse kampeertrip naar de Franse Alpen. Hitte en gravel. Zondag 9 augustus 2020. Dag 1: Twente - Le Bourg d'Oisans ca 1070km. Het was de hele week al bloedheet in Nederland en ook deze week zou het weer erg warm worden. De eerste 4-5 dagen rijden wij met zijn...
  7. James Bond

    Honda CB500 Adventures LigurischeGrenzKammStrasse

    Proloog: de bedoeling was om in augustus een trip te maken met de XRV750, welke net voorzien was van een nieuwe accu, olie en Heidenau K60 banden. Helaas brak het vastgelaste voortandwiel begin juli af (na 2.000km) van de uitgaande as, gelukkig met lage snelheid. De 7 jaren daarvoor zat er ook...
  8. James Bond

    Reisverslag: Allroad in Frankrijk en Italie met XRV750

    Onlangs een gave motortrip gemaakt, en ik zal de komende dagen hier het reisverslag opschrijven. Na een fijne gezinsvakantie keek ik in mijn agenda en ik had nog voldoende tijd om een trip te maken. Op maandagavond nog mijn achterremblokken te laten vervangen en aldus was de AT gereed voor een...
  9. James Bond

    Le Tour du 7 Jours: Cols en Africa Twin

    Vorige maand heb ik een fraaie motortocht gemaakt. Het idee hiervoor ontstond al een poos terug, en daardoor al vorig jaar TKC70 banden gemonteerd, nieuwe ketting en achtertandwiel, oliewissel, navi, valbeugels etc. Kortom, de AT stond gereed. Na een fijne gezinsvakantie keek ik nogmaals in mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan