Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Magic Frankie

    Verhoogd kuipruitje smoke voor VTR1000 SP1

    T.e.a.b. liefst afhalen in Friesland (Drachten) een van een RC51 afkomstig smoke kuipruitje. Iets gebobbeld dus geeft wat meer bescherming dan de originele ruit. Staat, netjes maar gebruikt. Als je kritisch kijkt wat oppervlakte krasjes maar geen diepe krassen. Gemonteerd gewoon zonder meer een...
  2. Magic Frankie

    (teleurstellende) ervaring Sena SMH5 Dual

    Dag allemaal, Vanwege het feit dat mijn vrouw het op mijn huidige motor wél leuk vindt om achterop mee te gaan, leek het me leuk om te kunnen communiceren. Hoewel we voor 99% op kleine weggetjes rijden, meestal niet boven de 80 en allebei een open helm hebben (jethelm), is een communicatiesetje...
  3. Magic Frankie

    Royal Enfield Interceptor/Continental GT 650

    Ben niet zo’n poster hier, meer een meelezer, maar ik ben benieuwd of er meer mensen gevallen zijn voor de nieuwe twins van Royal Enfield. Ik wel namelijk. Na al maar sneller sneller te willen tot uiteindelijk een 2004 Fireblade en een VTR1000 SP1is er bij mij vorig jaar een knop omgegaan: ik...
  4. Magic Frankie

    Action Cams - advies gevraagd

    Ik hoop dat ik het in het goede topic plaats, maar ik ben op zoek naar een betaalbare action cam. Ik verwacht niet dat ik de cam heel erg veel zal gebruiken, maar zo nu en dan een halfuurtje filmen lijkt me wel eens geinig. Vandaar: betaalbaar! Gopro, JVC, Sony etc valt dus af. Maar...
  5. Magic Frankie

    Nieuw hier: Magic Frankie

    Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier op het Motor Forum, dus ik zal me eerst maar even voorstellen. Ik ben Frank, 43 jaar jong/oud, married with children en ik woon in Friesland. Ik zal mijn motorhistorie vertellen, zodat duidelijk wordt hoe ik op mijn huidige motor een BMW R 1100 S uit ben...
Terug
Bovenaan Onderaan