Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VMC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VMC

    Nog plek over in pitbox VAL DE VIENNE 28&29 MAART

    Ik en een motormaatje zijn nog op zoek naar een Pitbox voor Val de Vienne TrackDays4All op woensdag 28 en donderdag 29 Maart 2018. Wie heeft er nog ruimte in een box of wil bij ons in een box?
  2. VMC

    PitBox Assen Racecracks 13 September 2016

    Nog mensen op zoek naar een plekje in een box voor 13/9? Heb eventueel al twee geïnteresseerden maar deze zouden liefst al van tevoren nog wat meer mensen in de box zien om de kosten wat te drukken.
  3. VMC

    MWR filter reinigen en oliën, Hoe?!

    Heb dit filter in mijn GSX-R 600 K9 zitten. Filter zat al in de motorfiets toen ik hem aanschafte, geen boekjes of verpakking erbij gekregen. Ik heb bij JVP (Sinds kort Frontrow Components) originele reinigingsvloeistof en luchtfilterolie besteld.Kwamen allebei in een flesje...
  4. VMC

    Goede kleine handzame momentsleutel voor op circuit gezocht

    Ik heb wel een momentsleutel, maar dat is zo'n €75,- joekel. Voor op het circuit zoek ik wat kleiners om wat meer dingen wat sneller netjes op moment vast te zetten. (Blokbouten, asmoeren, tandwielmoeren, remklauwbouten enz.) Heeft iemand een goede tip? Mag wat kosten want steeds als ik...
  5. VMC

    Leuk hotel Spa, wie weet er eentje?

    Ik ga 18 en 19 juni twee daagjes op Spa rijden met Eybis. Kan iemand hier me een goed hotel aanraden? Hoeft niet super goedkoop en een goed ontbijt, daar houden we wel van. :Y
  6. VMC

    Plek in een Pitbox voor TrackDayss4All Val de Vienne ?

    Wie zoekt er nog een plekje in een Pitbox voor Val de Vienne voor één of meer dagen van 29/3 t/m 1/4 bij TrackDays4All? Ikzelf ben er alle 4 de dagen.
  7. VMC

    Goede circuithelm gezocht

    Heb ik eindelijk het buikje zover weggehongerd dat ik op de rechte einden de volle 1m90 achter het kuipruitje van de 600 pitbike weet te moffelen, kijk ik continu tegen de bovenvoering van mijn HJC toerhelm aan! B| Dat gaat weer geld kosten. :') Tips zijn welkom. Ik heb de conditie van...
  8. VMC

    Wie gaan er nog meer naar Val de Vienne? 29 maart t/m 1 apr

    Hier nog meer mensen die via Trackdays4All naar Val de Vienne gaan? (29 maart t/m 1 april 2016)
  9. VMC

    Trackdays op Spa Francorchamps. Eybis of DG/Bikersdays?

    Wil het aankomende jaar graag eens een paar daagjes op Spa rijden. Vorig jaar begonnen, alleen op Assen gereden, PR 2:00 Beide organisaties (Eybis en DG) verzorgen trackdays. Op Assen bevalt het strak geplande en goed verzorgde van Racecracks mij het beste. Iets duurder, maar lekker...
  10. VMC

    Spuiten circuitkuipen + blanke lak

    Ik heb deze vraag al eens in het GSX-R citrcuit forum geplaatst maar nog geen adresje gevonden. Ik heb twee nieuwe kuipsets liggen voor mijn Suzuki GSX-R 600 K9. Daar moeten de komende winter deze stickers op komen. Diezelfde stickerset zit nu al op de fiets, (zie foto) maar door een...
  11. VMC

    Verzekeren circuitmotor tegen brand en diefstal onderweg

    Wil volgend jaar ook wat verder weg met de circuitfiets zonder kenteken. Plan is eventueel vakantie Portugal en Italië te combineren met circuitdagen aldaar. Motor gaat dan mee in gesloten aanhanger met kenteken. Circuitfiets zal dan wel wat daagjes in die aanhanger staan bij...
  12. VMC

    Vrouw met reuma wil A rijbewijs. Pols laten vastzetten?

    Mevrouw VMC heeft vrij ernstige Reuma (RA) maar gaat toch regelmatig achterop de Fireblade en vind dat helemaal geweldig. Vorig jaar heeft ze in verband met de reuma in haar rechterpols een kunstpolsgewricht gekregen. Helaas is de beweeglijkheid in de pols daarna minder- en de pijn alleen...
  13. VMC

    Pitbox delen Assen 12-05 en/of 13-05 MSH

    Wie doet er mee met een pitbox delen op 11-05 en/of 12-05 bij Motorsportschool Holland?
  14. VMC

    Hulp gevraagd aanschaf goede kwaliteit bandenwarmers

    Ik ben een beginnende circuit rijder. Ik dacht het aanschaffen van bandenwarmers dus nog even uit te kunnen stellen. Maar krijg nu van diverse kanten te horen dat het voor mij ook wel handig zou zijn bandenwarmers te gebruiken. Redenen: Ik maakte de Pirelli Corsa's de laatste keren...
  15. VMC

    GEZOCHT: Voorvelg en regenbanden Suzuki GSXR-600 K9

    Voor mijn GSX-r 600 2009 in circuit trim zoek ik een extra setje velgen met of zonder schijven, eventueel met nieuwe- of gebruikte regenbanden. een voorvelg en nieuwe of tweedehands regenbanden (voor- en achter.)
Terug
Bovenaan Onderaan