Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: benimont
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Piaggio mp3 300cc

    Sinds een maand in bezit van een mp3 300cc wat blijkt nu krukas tikt weet iemand die deze reviseerd?? Liefst omgeving Amsterdam. BVD, gerrie.
  2. B

    Piaggio 300cc mp3 krukas tikt

    Sinds een maand in bezit van een piaggio yourban 300 mp3 wat blijkt nu krukas niet best meer zit een tik in. Weet iemand een adres die deze motoren reviseerd?? Liefst omgeving Amsterdam.
  3. B

    Malaguti spidermax rs500

    Hierbij bied ik mijn malaguti te koop aan, 2008 met 27000km, Leo Vince sbk. Staat alleen op Spaans kenteken. Prijs 2500€.
  4. B

    Leo Vince monteren

    Hallo allemaal, Ik krijg net mijn leovince lv one evolution 2 binnen maar een ding begrijp ik niet, er zit een db killer bijgeleverd die tussen je Linkpijp en demper gaat. Moet je die monteren ja of nee ? Want er zit ook een db killer in je demper die je er uit kan schroeven. En er zit een rond...
  5. B

    nieuwe Leovince uitlaat, incl ringen en bouten?

    Zit bij een nieuwe uitlaat ook eventueel opvulringen en extra langere bouten. Ik ga waarschijnlijk een leovince kopen maar op you tube zie ik dat de standaard pijp kortere bevestigings bouten heeft. Al de aftermarket leovince zitten met veel langere bouten bevestigd. Grt, Gerrie.
  6. B

    Leovince 4road

    Hallo, Ikkan een leovince 4road overnemen deze komt van een beverly 500af bouwjaar 2003. Mijn motor is een malaguti spidermax 500 masterblok 2009 met kat. Zal dit geen probleem geven ik monteer alleen de demper. Gerrie.
  7. B

    Uitlaat demper voor een piaggio 500

    Hallo ik zoek een demper, uitlaat, voor een piaggio 500.
  8. B

    Malossi rx

    Hallo, Ik heb een vraag kan je een demper ( uitlaat ) voor een 400cc ook op 500cc monteren., of functioneerd dit niet. Het gaat om een malossie rx en die wil ik monteren op een malaguti spidermax 500. Mvg, Gerrie.
Terug
Bovenaan Onderaan