Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SuzRF600R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SuzRF600R

    Verkocht - Dainese AVRO D1 - 2 delig motorpak (heren)

    Merk: Dainese Type: Avro D1 Materiaal: runderleer Kleur: zwart Maat: 98 (lengtemaat) Staat: Zeer goed Ik heb dit pak in 2016 gekocht bij motorplaza in Groningen (zie bon). Er is thuis enige discussie m.b.t. de reden dat ik het pak niet meer pas, ik zweer erbij dat het kleiner is geworden, maar...
  2. SuzRF600R

    Rev'it! GT combipak met laarzen en handschoenen

    Ik doe mijn pak in de verkoop omdat hij net wat te ruim zit voor mij. Het is een maat 54 die qua lengte perfect past, maar simpelweg te breed is. Bij het pak krijg je tevens de laarzen (maat 46) en handschoenen zoals op de foto te zien is. Verder is het goed om te weten dat er nooit mee is...
  3. SuzRF600R

    Demper RF600

    Zoek een leuke demper voor mijn RF600R uit 1993 (slip-on). Vind het originele geluid net even te zacht klinken dus ben benieuwd of iemand nog wat heeft liggen.
  4. SuzRF600R

    Ook even voorstellen

    Goedemiddag, Mijn naam is Peter, ben 27 jaar en kom uit Groningen en heb afgelopen November mijn rijbewijs gehaald (alles in 1x gelukkig) en heb vervolgens tussen kerst en oud&nieuw mijn eerste motor gekocht. Mijn zwager had vroeger een mooie Suzuki RF600R in de kleurstelling grijs met...
Terug
Bovenaan Onderaan