Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tom93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tom93

    35 kw tuning set Gsx-r 600 2006 2007

    Ik heb nog een 35kw setje liggen voor een suzuki Gsxr 600 van 2006 / 2007. De set zorgt er voor dat de motor op de gashandel begrenst wordt. De set betreft: - plaatje voor op de gashandel - blaadje van de uitdraai op de testbank van de 35kw - stekker om op het frametype goedkeuring te...
  2. Tom93

    Koelvloeistof GSXR 600 k6 rood of blauw

    hallo, ik wou de koelvloeistof vervangen van mijn motor, maar nu zit er standaard blauwe koelvloeistof in. Maar maakt het uit als ik er rode koelvloeistof in duw? Want zo ver ik weet is de keur alleen een kleurstof. de rode koelvloeistof is ook geschikt voor aluminium radiatoren. ;) gr. Tom
  3. Tom93

    35kw set Suzuki GSXR 600 k6

    Ik heb nog een 35kw setje liggen voor een suzuki Gsx-r 600 van 2006 / 2007. De set zorgt er voor dat de motor op de gashandel begrenst wordt. De set betreft: - plaatje voor op de gashandel - blaadje van de uitdraai op de testbank van de 35kw - stekker om op het frametype goedkeuring te...
  4. Tom93

    Gsx-r 600 k6 k7 teller springt niet aan

    De teller van mijn motor gaat niet direct aan als ik de motor op contact zet. Maar de knipperlichten gaan alle 4 branden. Ik denk dat het iets van kortsluiting is op een of andere manier. Heeft iemand hier ervaring mee. Als de knipperlichten uit gaan gaat de teller wel aan.
  5. Tom93

    Carbon achterspatbord Suzuki GSXR 600 k6

    Ik ben opzoek naar een carbon achterspatbordje voor een gsxr 600 van 2006/2007. als je iets hebt liggen laat het maar weten, of weet waar die nieuw voor een goede prijs te koop zijn.
  6. Tom93

    Tom93

    Ik wil mij zelf even voorstellen op dit forum. Ik heb afgelopen week mijn eerste motor gekocht, een suzuki GSX-R 600 k6. De motor is momenteel nog terug gezet naar 35kw, maar in juli mag ik vol vermogen rijden en gaat die begrenzing er weer af. ;)
Terug
Bovenaan Onderaan