Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dash
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dash

    WR450F ombouwen naar supermoto

    Tijdje terug heb ik een SM cursus gedaan. De cursusmotor was een WR450F in SM trim. Dat was een danig leuke motor dat ik nu zelf om mij heen zit te kijken om er een aan te schaffen. Het probleem is dat de WR in SM vrij moeilijk te vinden is. De WR450F in zijn standaard enduro trim is...
  2. Dash

    Te koop: VTR FIrestorm superbike kit / kroonplaat

    Kreeg op mijn VTR last van de rug en polsen en heb besloten een superbike stuur erop te zetten. Zo ver is het echter nooit gekomen want een Street Triple keek mij erg lief aan bij de dealer (komt door die stomme grote bug eyes) voordat ik de kans had de superbike kit op de VTR te zetten. Exit...
  3. Dash

    Gezocht: voorvorkpoten Honda Hawk / CB-1

    Ik ben op zoek naar de voorvorkpoten van een Honda CB-1 of van een Honda Hawk. Alleen de bovenste poten is ook prima. Moeten wel in goeie staat zijn (geen roest, krom of pitting) omdat anders weer de voorvorkseals lek gaan. ;) Mocht iemand iets hebben liggen, hoor ik dat graag.
  4. Dash

    Te koop: Honda NT 650 GT Hawk

    Verkocht. slotje s.v.p.
  5. Dash

    Hawk-NTV Circuit topic

    Ok. Het moet nu toch eens gaan geschieden. we moeten met de NT(V)`s het circuit op. We gaan dan naar Zandvoort. wie gaat er mee en wanneer? De site van MS lifestyle met prijzen en data: Motorsportlifestyle | Data en prijzen 29e gaat niet door Er worden nieuwe datums geprikt ergens in...
  6. Dash

    Leren motorpak binnenkant reinigen

    Ik vroeg me af hoe mensen hier de binnenkant van hun leren motorpak reinigen. ik wil de binnenkant es reinigen om al het zweet, huidschilvers en andere ranzigheden er uit te wassen. :P in andere topics komt er niet echt een goede oplossing naar voren. dus wat is nu de beste methode om de...
  7. Dash

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 6

    Deel 6 alweer. en we zijn onze fietsen nog niet zat *D *O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen. en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O* Makkelijk sturende en zeer betrouwbare...
  8. Dash

    Heuptas voor camera

    Ik zit met het idee een heuptas te kopen om de camcorder in te stoppen die ik af en toe mee heb op de motor. ik gebruik dan een bulletcam en een camcorder. de camcorder gaat dan in een rugzak. maar dat vind ik nogal onhandig werken. vandaar dat ik op zoek ben naar een heuptas die groot genoeg...
  9. Dash

    Regenpak maat S

    maat small merk: b-square zwart/blauw In de verkoop vanwege te kleine maat. is zo goed als nieuw. vraagprijs: €22.50
  10. Dash

    Te koop: Pilot Activ 150/70

    Ik heb een Pilot Activ over omdat ik een setje banden moest bestellen om een mooi prijsje te krijgen. ;) dus de Activ is nu over. profiel gaat nog wel een flinke poos mee. komt van een tamme fiets. (Honda Hawk) hij`s 150/70/17 Vraagprijs: €60 50 40 Vraagprijs wederom omlaag. Hij ligt...
  11. Dash

    Bar end mirror

    Ik heb al de zoekfuctie gebruikt, maar die topics over bar ends zijn nogal veroudert. ik ben op zoek naar een stel spiegeltjes zonder steel die op een SB stuur kunnen d.m.v. een stuurklem. zoiets dus: Heeft iemand een ideetje waar ik die vandaan zou kunnen halen? binnen Nedreland als...
  12. Dash

    gezocht: NTV Kroonplaat

    Ik ben op zoek naar een NTV kroonplaat. dus niet van een Revere, maar van een "gewone" NTV :Y
  13. Dash

    Te Koop: Roof helm

    Ik heb een oranje Roof helm te koop. ik ben d`r me op m`n plaat gegaan dus ik zou hem NIET als vaste helm gebruiken. schaal ziet er onbeschadigd uit, maar ik vertrouw hem niet meer.kan wellicht als bloempot, paintbrush, snelkookpan gebruikt worden. €20. zit wel schuifschade op uiteraard. :P...
  14. Dash

    Te koop: streetfighter stuurkuipje

    stuurkuipie te koop. welgeteld 1 rit mee gereden, toen bleek dat m`n ouwe ronde koplamp gered kon worden. deze heb ik dus over. kost bij Optitune nieuw €60. ik wil d`r €45 voor hebben. is in nieuwstaat. zitten alleen 2 kleine inkeepingjes in om hem op de lamporen te klemmen. (zie foto)
  15. Dash

    superbike stuur montage vraag

    Ik wil een SB stuurtje op m`n Hawk knutselen. na wat MF zoekwerk kwam ik dit systeem tegen: Busters motorcycle Accessories | Motomike dat lijkt me ideaal. :Y maar weet iemand of deze dingen ook in nederland te krijgen zijn en wat ze dan ongeveer kosten? :? `t schijnt dat Roukama ze heeft...
  16. Dash

    TE KOOP: HJC helm CL-12 Fusion

    Aangezien ik een designhelmpie voor een prikkie heb kunnen kopen moet m`n huidige helm het veld ruimen. het is een HJC CL-12 Fusion. maat M (58). Nooit mee op m`n plaat gegaan en nooit op de grond gevallen. schaal is dus gewoon nog tip top in orde. Nieuwe eigenaar krijget er 2 gewone vizieren...
  17. Dash

    Classic races te Schagen

    De ouwe bakkies gaan weer racen. zondag 16 juli te schagen gaan de oldskool broodroosters weer te gummen. Industrieterrein de "Witte Paal" bij Schagen. Inschrijving en motorkeuring van 8.00 uur tot 10.00 uur. Training vanaf 11.00 uur en aanvang demo 12.30 uur. website...
  18. Dash

    Camo broek

    Ik heb al zitten zoeken maar ik kan die topics niet terugvinden |( ik zoek informatie over camo motorbroeken. je weet wel, van die hele foute :P weet iemand hoe die dingen officieel heten en wat de eigenschappen zijn?
  19. Dash

    Te koop 25kw FZR600

    Hierbij zet ik mijn FZR600 te koop. het is een 600 uit `93. met ongeveer 36000 op de teller. het pakket: - een Laser demper met zeer fraai geluid - originele demper zit er ook bij - doos met ongebruikte pakkingen - splinternieuwe remschijven plus blokken (ongeveer 120km oud) - nieuwe airbox...
  20. Dash

    GEZOCHT: Honda NT 650 GT Hawk

    Ik ben op zoek naar een Honda Hawk voor om en nabij €1000. maakt niet uit als er nog wat aan moet gebeuren. als iemand iets weet/heeft staan... O-)
  21. Dash

    FZR600 wil niet starten v_v

    Sinds een tijd al wil m`n FZR600 niet meer starten. ik heb hem al weg gebracht en toen is alles gefikst qua bougies, bobines, kabelboom etc. maar nu slaat hij weer niet aan nu hij een tijd heeft stil gestaan. de startmotor draait goed. en hij spuugt ook vuur uit de uitlaat, maar starten doet ie...
  22. Dash

    gezocht: Fzr 600 en 400rr/sp onderdelen

    Ik zoek voor m`n FZR600 3HE een dynamodeksel. als iemand nog wat heeft liggen hoor ik het graag. tevens zoek ik voor een FZR400 rr/sp: - Topkuip - topframe - de originele japanse tellers (die tot de 180 gaan) - compleet kuipwerk - kroonplaat - micron einddemper dit allemaal voor een FZR...
  23. Dash

    FZR-wegtrek-topic

    Ik rij een FZR600 en nou had ik een vraagie aan de FZR rijders onder ons. het schijnt dat de FZR een verotte koppeling heeft. als ik bij stilstand wegtrek doet ie de eertse 3 meter vrijwel niks, todat ie een beetje op gang komt. dan gaat ie als een kanon. ik heb al van alles geprobeerd om snel...
  24. Dash

    FZR start probleem

    Ik heb net m`n FZR gefikst bij de dealer. nou wou ik vanmorgen naar de MM en ja hoor, dat klereding vertikt het. hij start gewoon niet. met of zonder choke en met of zonder gas bij geven, hij doet het niet. de startmotor draait maar hij wil niet starten. hij geeft wel veel knallen uit de uitlaat...
  25. Dash

    FZR + demper vraag

    Ik heb een FZR600 uit `94. daar zat een Laser demper op. nou heb ik de originele uitlaat er op gezet omdat ik hondsdol van die teringherrie werd. nou vraag ik me af of er nog iets gesteld moet worden. hij lijkt nog helemaal ok te lopen. maar voor m`n gevoel maakt het blok nu meer herrie. maar...
Terug
Bovenaan Onderaan