Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yihaaa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yihaaa

    Zondag 10 september 2023: Historisch Motorsport Evenement - Schoonhoven.

    Het Historisch Motor Evenement Schoonhoven (HME Schoonhoven) is een evenement waarbij klassieke en historische racemotoren zo regelmatig mogelijk hun rondjes op het parcours van bedrijventerrein Zevender afleggen. Het streven is dat berijders en motorfietsen een representatief tijdsbeeld uit...
  2. Yihaaa

    KTM Adventure 790/890 Meeting 2024

    21 April 2024 KTM Adventure 790/890 Meeting Tijd: 13:00 uur Schooonhoven Het wordt eens tijd een topic te openen om dit mooie motorjaar de KTM 790/890 modellen bij elkaar te gaan brengen. Mocht het slecht weer worden dan verplaatsen we de meeting een week later. Om het geheel zo...
  3. Yihaaa

    Honda CRF450 of KTM EXC450

    Hallo allemaal, Ik wil graag enduro's rijden, en ben me nu aan het oriënteren voor de juiste fiets (motor). Mijn vraag is: hoe vergelijken de CRF450 & KTM EXC450 zich met elkaar. Hoe zit het met de betrouwbaarheid van deze 2 ? Oh ja ik heb 0 ervaring met enduro rijden, dus alles is...
  4. Yihaaa

    2008 Modellen Preview

    In navolging van topic: 2007 modellen preview Hier de 2008 versie :) De eerste soepies komen her en der al tevoorschijn, dus laten we hier alvast de 2008 Supersport modellen bijhouden welke er voor allemaal op stapel staan, zoals de nieuwe CBR1000RR, Hayabusa, Aprillia, en een nieuwe...
  5. Yihaaa

    Achterbrug bijwerken (aluminium)

    Hallo, Ben nog steeds chago :( Het volgende is gebeurt. 1 van m'n vriendin d'r katten heeft wat gepist op de alu achterbrug van m'n motor. Nu is dat iets van gaan etsen. Heb eerst met Belgom proberen weg te poetsen, maar dat schoot niet op. Daarna met klein stukje schuurpapier korrel...
  6. Yihaaa

    2007 modellen preview

    Het leek me een leuk idee om in dit topic de nieuwe Supersport modellen bij te houden welke er voor 2007 op stapel staan, zoals de nieuwe cbr600rr, de nieuwe R1, Gixxer 1000, etc. Dus kom maar op met de piccies, ben benieuwd 8-) voorbeeld van de nieuwe R1 :? En nieuwe kleurstelling van...
  7. Yihaaa

    Superbike Brno

    Wat een interessante race toch weer.... Bayliss er in de 1e bocht al uitgekegeld :X Straks de SS *O* edit: zet maar slotje erop......is al een topic van. FF niet gezien |(
  8. Yihaaa

    Historische/Klassieke Motorraces Kalender 2006

    Om eens een overzicht te geven van alle historische motorrace evenementen heb ik hier zo veel mogelijk leuke Historische Motorsport evenementen eens op een rijtje gezet: 29 April - Holten (geen zijspannen) circuit "de Beusebergring"; aanvang training: 10.30 uur; aanvang demo...
  9. Yihaaa

    Arm mengsel -> slecht?

    Ik vraag me nu toch eens af hoe het nu zit. En wel het volgende: ik lees hier veel dat een arm mengsel (dus meer lucht/zuurstof in verhouding met de brandstof) slecht is voor de motor. Dat dan bv je zuigers kunnen verbranden :X Maar het is toch zo dat als er meer lucht is. Je eigenlijk...
  10. Yihaaa

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 6

    Op naar het voorjaar !! :Y *O* Wederom is het vorige deel als een raket gegaan, daarom nu het 6e deel alweer *O* En nog steeds lekker doorposten hier he, dus blijf maar komen met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike 8-) Topics: 1. Door Speeds .......Het Honda CBR1000RR Fireblade...
  11. Yihaaa

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 5

    Het is mij een grote eer :} om hierbij het 5e deel te openen. Ongelooflijk hoe snel het 4e deel is gegaan :P *O* En nog steeds lekker doorposten hier he, dus blijf maar komen met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike 8-) Topics: 1. Door Speeds Het Honda CBR1000RR Fireblade...
  12. Yihaaa

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 4

    Welkom in DEEL 4 we zijn lekker op weg mannen!! *O* *O* *O* Aan mij (als jullie het goedvinden) de eer om het 3e deel te openen :} en nu maar hopen dat jullie een beetje doorposten hier dus kom maar op met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike :} Deel 1 door Speeds Honda cbr1000rr...
  13. Yihaaa

    De beste motor ooit .... een ode aan...

    De Honda Cub (zoals de C50/90/etc) is DE beste motor ooit :} Wie kent ze niet :? En daarom enkele quotes: - je ziet ze van Bangkok tot Birmingham tot .... the middle of nowhere. - je moet ze afraggen. - elke olie kun je gebruiken als smering (bv frituurvet) - meer dan 40 miljoen van gemaakt...
  14. Yihaaa

    Motoren in videoclips

    Zit regelmatig TMF en MTV enzo te "kijken" als achtergrond als ik aan het MF-en ben. Nu kijk ik altijd ff op als ik een motorfiets in een videoclip voorbij zie komen :P . Je ziet er best veel eigenlijk dus leek het me geinig hier een verzamel topic van te maken. De eerste die ik net zag was...
  15. Yihaaa

    he did it again!

    Marco Melandri heeft weer gewonnen! 2e in het wk! Dat wordt spannend volgend jaar *O* *O* *O* :} :} Concurrentie voor Rossi.... (eindelijk)
  16. Yihaaa

    Seat Cover Rood - 1000RR

    Wie heeft nog een mooi exemplaar, wel een originele Honda. Ik zoek er dus nog een om m'n bike te pimpen. Ik hoor het graag. :Y
  17. Yihaaa

    Gevraagd Seat cover cbr1000rr - rood

    Wie heeft er een seat cover in de schitterde kleur rood over? ..... zoek er nl. eentje..... :Y
  18. Yihaaa

    Geschiedenis Motor-forum

    Beste Op's, Mod's ..... in elk geval mensen achter motor-forum. Misschien staat het wel ergens, maar dan heb ik het waarschijnlijk gemist. Komtiedan: Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het ontstaan van motor-forum? wie is de oprichter eigenlijk? en hoe lang bestaat het al? Zou het leuk vinden...
  19. Yihaaa

    Rugprotector, zin en onzin, tips en advies

    Ben aan 't kijken voor een rugprotector. Wie van jullie heeft er aankooptips. Goede en slechte ervaringen? Welk merk bevalt jullie het beste? En geeft zo'n rugprotector nu ook een beetje steun tijdens het rijden. Bedankt voor jullie tips enzo.... :W
  20. Yihaaa

    Formule 1 in R'dam en Racemotoren!! 7-augustus

    Zondag 7 Augustus 2005 zal het centrum van Rotterdam het middelpunt zijn van het grootste autosportevenement dat ooit op Nederlandse bodem heeft plaatsgevonden: Rotterdam Racing 2005 Maar er zullen voor ons motorliefhebbers ook historische GP-motoren vertegenwoordigd zijn! :} Zelf ben ik een...
  21. Yihaaa

    Historische Racemotoren in Nijmegen

    Hallo, Voor iedereen die het wellicht leuk vind om lekkere Castrol raceolie luchten te snuiven: as zondag 22 mei Historische Racemotoren in Nijmegen Entree is maar 2,5 Euri, dus dat valt mee. Ik rij zelf ook mee. Dus jullie zien maar. Ik wilde het hier alleen ff melden. Groeten! :] INFO...
  22. Yihaaa

    Holy shit!!!.. zag dit filmpje op internet! Bizar

    Tijdens 't surfen op internet kwam ik dit filmpje tegen met een ZEER ernstig verkeers (motor) ongeluk! Van de R1 (2004) is zowat niks meer over, en de berijder komt er zeer slecht vanaf (dood) Ga je toch wel even nadenken over motorrijden en het verkeer! (Waarschuwing: bevat schokkende...
  23. Yihaaa

    DKW racemotoren alle info gezocht..

    Ik ben liefhebber van historische DKW racemotoren, en verzamel alles wat los en vast zit van DKW racemotoren. Van Ladepumpe DKW's t/m de 3 cilinder "zingende zaag". Als jullie info / plaatjes of wat dan ook hebben post het hier. Ben benieuwd of er hier liefhebbers van zijn! :)
Terug
Bovenaan Onderaan