Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nicolaas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nicolaas

    Schaalmodel Honda CB900F

    Gratis af te halen voor de liefhebber. Gebouwd schaalmodel van de CB900F. Ik vind het zonde om hem in de prullenbak te gooien maar neerzetten doe ik hem ook niet meer. Ca. 18cm lang. Alleen afhalen in Putten Gelderland (tussen Amersfoort en Harderwijk.)
  2. Nicolaas

    BA20D 12 Volt 35/35 Watt vervangen voor LED vraagtekens

    Ik heb voor woon-werk een schattige Honda CG125 uit 1999. Omdat het wat donkerder gaat worden wil ik iets meer licht aan de voorkant. De originele gloeiende spijker van 35Watt is prima in het compleet donker maar niet opgewassen tegen de huidige standaard koplampen. Dus ik wil gaan upgraden naar...
  3. Nicolaas

    Yamaha T7 Concept

    Yamaha heeft op de Eicma in Milaan het T7 concept onthuld. Met het blok van de FZ 07 (MT 07) zitten ze helemaal in de legacy van de oude XTZ Super Tenere, zelf zien ze het als de opvolger van de XT600. Yamaha heeft al aangegeven dat er in 2018 iets gaat komen maar niet zo 'bad-ass' als wat...
  4. Nicolaas

    Remleiding connector blok op kroonplaat

    Ik ben op zoek naar een remleiding verbindings blok dat op de onderste kroonplaat gemonteerd wordt met hart op hart montagegaten afstand van 60mm. Heb je zo'n ding liggen na bijvoorbeeld het monteren van staalomvlochten remleidingen? Laat het weten. Tips van types die dit hebben zijn ook...
  5. Nicolaas

    Nieuwe roadbookholder Acerbis replica

    Heb een nieuwe manuele roadbookholder te koop. Het is geen originele Acerbis maar kan geen verschil vinden. (Ik verwacht zelfs dat ze uit dezelfde fabriek komen.) Enkel de prijs. Geen €75,- voor eentje met een losse Acerbis sticker in de verpakking maar slechts €55,- voor deze degelijk uitziende...
  6. Nicolaas

    Kawasaki ZX7R goodies

    Heb de ZX7R verkocht. De koper wilde hem zonder de onderstaande extra's dus nu los te koop; WPHB Uitgeprint en in doorzichthoesjes in twee mappen. Bieden.
  7. Nicolaas

    Caferacer/classic bar-end spiegel

    Bar-end spiegel. Nieuw gekocht en misschien 1000km gebruikt. Wegens ombouw van mijn caferacer naar streettracker niet meer nodig. Oppervlaktebehandeling van het gedeelte dat in het stuur gaat is iets aangeslagen, verder is het chroom als nieuw. Bieden maar.
  8. Nicolaas

    Caferacer zitje

    Caferacer zitje te koop. Komt van m'n XS650 caferacer. Deze heb ik omgebouwd naar streettracker dus het zitje heb ik niet meer nodig. De maten van het zitje: lang 53cm breed 23cm hoog 18cm 3000km bezeten. Professioneel bekleed en met grijze bies (twv E125). Polyester basis van...
  9. Nicolaas

    Cafe racer-tank Read Titan

    Te koop: Polyester Read Titan tank zoals vaak te zien op Honda racers. Tank is niet meer te gebruiken als tank omdat de coating heeft losgelaten! Wel is hij te gebruiken als dummytank of als moedermodel voor een mal. Aan de achterkant zitten wat krassen maar is met bv een tankpad weg te...
  10. Nicolaas

    K&N 2 konische potfilters 57mm

    Wegens ombouw van mijn XS650 heb ik twee gebruikte K&N filters te koop. Deze Filters zijn iets van 3000 km oud en in nieuwstaat. (De filters zaten op Mikuni's dus niet op de originele XS650 carburateurs.) Ik heb ze vorig jaar schoongemaakt en opnieuw in de originele K&N olie gezet. Zien er...
  11. Nicolaas

    Street tracker XS650

    Beste medeforumers, In dit topic zal ik eea van de bouw van mijn Yamaha XS650 street tracker laten zien. Waarom een street tracker? Nou, mijn XS begon zijn leven als een (uiteraard) normale 1U3 in 1977. Bijn baasje woonde in Florida dus veel beter kon zijn jeugd niet zijn. Op een kwade...
  12. Nicolaas

    Historisch motorsport evenement Barneveld

    Zaterdag 17 juli is in Barneveld weer het Historisch motorsport evenement. 09.00 uur - De onderdelenmarkt opent zijn deuren voor de sleutelaars. De markt is geopend tot 17.00 uur. 10.30 uur - De trainingen van de karts gaan van start. 10.45 uur - De trainingen van de motoren gaan van...
  13. Nicolaas

    Brikdelen garageopruiming (CB XS)

    Ik heb nog wat spul liggen waar ik niets mee ga doen; Alles is weg.
  14. Nicolaas

    4-takt motorblok voor lesdoeleinden

    Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijk 4-takt motorfiets blok voor lesdoeleinden. Het hoeft niet per se 100% compleet te zijn of te draaien. Heb je iets in de weg liggen, maak me blij.
  15. Nicolaas

    Debielen op de Veluwe

    Je kent het gezegde wel; de goeden lijden onder de kwaden. Kom ik afgelopen zaterdag op de fiets (die met trappers) langs het benzinepompje tussen Voorthuizen en Putten staat daar een motorrijder zijn grijs/zwarte Yamaha R 6/ 1 vol te tanken. Zie ik dat hij geen kenteken op z'n motor heeft...
  16. Nicolaas

    Rocket Run warm-up vanaf de Veluwe

    Zijn er caferacers uit noord Veluwe (en daarboven) die zin hebben om zondag 31 augustus gezamenlijk naar Amsterdam af te reizen voor de Rocket run? Verzamelvoorstel: A28 afslag 11 Horst bij Firezone benzinepomp.
  17. Nicolaas

    Norton Manx polyester tank met tunnel!

    Wegens toch een ander tank voor mijn caferacer te koop; Een polyester Norton tank. Heb hem voorbereid voor een tunnel. Moet nog wel afgewerkt worden. Heb met piepschuim een tunnel gemaakt zodat hij op een XS650 past. (Die kan je natuurlijk nog aanpassen naar een ander frame.) Je hoeft...
  18. Nicolaas

    XS650 'de finale'

    Het moet er dan toch maar een keer van komen om een topic te starten. Dat scheelt een heleboel mailverkeer naar vrienden en collega's die allemaal willen weten hoe het er mee staat. Ik ga een tijdje terug in de tijd; Op de MTS moest er een examenopdracht verzonnen worden. Het leek me wel...
  19. Nicolaas

    Staalomvlochten remleidingen ZX7R, 2 of 3-delig?

    Ik ga staalomvlochten remleidingen kopen voor mijn ZX7R. Nu kan ik kiezen tussen: -origineel 3 leidingen. (1 leiding van pomp naar verdeelblok en daarvandaan naar elke klauw een leiding.) -2 leidingen.(Naar elke klauw een aparte leiding vanaf de pomp.) De 3 leidingen optie is uiteraard...
  20. Nicolaas

    Spuitverf ZX7R paars (jet ski violet 23)

    Tk: Spuitverf in de kleur 'jet ski violet' paars, kleurnummer 23. Heb m'n 'duo-dekseltje' gespoten en omdat deze kleur bij Japarts enkel in 375ml (goed voor 1 vierkante meter) te koop is heb ik nog meer dan de helft over. Het is dus geen spuitbus maar spuitverf. Je hebt dus een compressortje...
  21. Nicolaas

    Welk supersport-kalf sterft het eerste?

    Je weet wel hoe dat gaat. De kalveren hebben een hele winter in de stal gestaan. Als de boer ze weer naar buiten laat springen ze als debielen in het rond tot ze in de sloot liggen. Gisteren kwam ik op de snelweg zo'n kalf tegen. Ik reed (met de auto, ik ben niet zo'n pekelpoetser) bij Nijkerk...
  22. Nicolaas

    Door de file rijden

    Ik wil even het volgende onderwerp aansnijden; File rijden met de motor. Ik werk in Almere en moet om daar te komen een stuk over de A6 richting Amsterdam rijden. Het komt regelmatig voor dat daar file staat. Gelukkig is er het gedoogbeleid dat je met de motor tussen de file door mag rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan