Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Lara Greyjoy

    zomerjas noodzakelijk in de bergen?

    Even een snel vraagje. Ik deze zomer voor het eerst in de bergen rijden (en dan nog wel meteen de rocky mountains! *O* ) En ik vroeg me af, is het ook in de bergen overdag kouder 's zomers? Ik heb namelijk geen echte zomerjas en ik weet dat het daar in de zomer zomaar 32 graden kan zijn...
  2. Lara Greyjoy

    Nolan communicatiesysteem

    Ik kon alleen maar een topic van 2007 vinden hierover, dus omdat er in die tijd wel heel veel veranderd zal zijn, start ik maar even een nieuw :) Goed, mijn vraag is wie mij wegwijs kan maken in de wondere wereld van de N-Com helmen en de aparte setjes die je daarbij kunt kopen. Bij de dealer...
  3. Lara Greyjoy

    Stuur verstellen

    Hallo allemaal Ik ben niet zo thuis in techniek (lees: ik weet eigenlijk nog maar net waar ik de vloeistoffen kan bijvullen e.d.) en ik heb even een vraagje over het stuur van mijn motor. Heb als eerste motor een Suzuki Savage gekocht, maar het stuur staat net iets te ver naar achteren...
  4. Lara Greyjoy

    Lara ff voorstellen

    Hallo allemaal Ik ben Lara Greyjoy AKA Laura en een vervend Game of Thrones fan zoals jullie zien :P Vorig jaar, nog voor de nieuwe regeling, heb ik geprobeerd mijn rijbewijs te halen, maar dat is toen niet gelukt. Omdat ik nog geen 24 ben, heb ik maar ff een jaartje gewacht en ben begin...
Terug
Bovenaan Onderaan