Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flit

    Nolan N104 Evo Antraciet grijs - maat M

    Heb met de feestdagen een andere helm gekregen welke beter bij de vorm van mijn hoofd past. En daarom gaat mijn helm in de verkoop. Merk: Nolan Type: N104 Evo Kleur: Antraciet/grijs Maat: M Is net iets meer als een jaar oud. Ziet er uit als nieuw. Werkt 100%. Op te halen te Tilburg...
  2. Flit

    Splinternieuwe koppelingsset Triumph ST1050 -origineel-

    Splinternieuw in doos: Koppelingsplaten met tussenplaten en veertjes. Voor een Triumph Sprint ST1050. Kwam deze tegen tijdens de opruiming in de garage. De motor heb ik sinds maart dit jaar niet meer. Set is in januari aangekocht. Vraagprijs: €99,- Op te halen te Tilburg. Eventuele...
  3. Flit

    ST1300 (Pan European) aankoop: waarop te letten?

    Overmorgen staat er voor mij een proefrit op het programma met een Honda ST1300. http://occasions.polsmotoren.nl/unit/honda/st+1300+a2+ed/11532 Naar horen zijn dit betrouwbare motoren, maar zijn er nog specifiek dingen waarop ik kan letten, technisch gezien? Klopt het dat ze normaal om de...
  4. Flit

    Nolan N104 EVO maat: M splinternieuw

    Aangeboden, omdat ik geen 2 helmen nodig heb en nooit gebruik ga maken van de functionaliteit van een systeem-helm. Merk: Nolan Type: N104 EVO (dus het nieuwere en verbeterde type) Maat: M (58) Kleur: type 2 van Nolan (=antraciet metallic) Kenmerken: - extra groot vizier voor...
  5. Flit

    Originele veren + demper Triumph Sprint ST1050 (2008)

    Wegens upgrade naar een HyperPro set heb ik mijn originele veren (voor+achter) en schokbreker over. Totale setje heeft circa 15.000km gedraaid. Voorveren zijn standaard progressief bij deze fiets. Zie foto's voor wat er aangeboden wordt. Werking is 100%! Alleen een beetje schoonmaken (TLC)...
  6. Flit

    Aanhoudende problemen BMW R1200RT

    .
  7. Flit

    Kofferset voor een Triumph Sprint 1050

    Wie heeft er nog een kofferset welke (dmv eventuele andere bevestigingspunten) passend is voor een Triumph Sprint ST 1050? Vind de OEM koffers aardig breed tov het stuur. Als mooi voorbeeld lijken mij de Givi E21 koffers wel iets. Voorkeur: contact via PB-tje AUB!
  8. Flit

    Triumph Sprint 1050 moeilijk van 1 naar 2 bij warm blok

    Sinds een klein half jaar rijdt ik een Triumph Sprint ST 1050 van 2008. Begin dit jaar geïmporteerd vanuit de UK en kort na importeren heeft de motor een uitgebreide beurt gehad (Caramba te Tilburg, hier natuurlijk wel bekend: Martell). Daar werd opgemerkt dat de motor idd nodig toe was aan...
  9. Flit

    Triumph Sprint ST 1050 zijkoffers

    Heeft er iemand toevallig een set incl bevestiging over van een setje zijkoffers die standaard bij een Sprint ST 1050 horen? Kleurstelling paneeltjes is niet echt van belang, die zijn verwisselbaar. Of een idee waar deze tegen een redelijke prijs te verkrijgen zijn 2e hands? Antraciet zou...
  10. Flit

    Flit

    Toch mijzelf hier ook maar even aanmelden/voorstellen. Naam: Michel Vos Woonplaats: Tilburg Geboren: Waalwijk Opgegroeid: Veen en Ammerzoden (daar waar die leuke dijkweggetjes liggen langs de Maas) Burgelijke staat: samenwonend, we verwachten half mei de eerste kleine! Fiets: Triumph...
Terug
Bovenaan Onderaan