Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gerard1793
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gerard1793

    Nette set paddockstands

    Wegens verkoop motor verkoop ik mijn paddockstands. Het betreft een set voor achter en vóór maar kan ook gebruikt worden als tweemaal een achterbok. De set is voorzien van gelagerde softwielen voor makkelijk opbokken en wordt geleverd met zowel hoekprofielen voor onder de achterbrug als haken...
  2. Gerard1793

    Gerard's eeuwigdurende Yamaha SR500 project

    Beste lezer! Ik zal hier proberen de voortgang van mijn SR500 project bij te houden, het zal niet zo snel gaan als andere projecten die ik hier wel voorbij zie komen, maar slow and steady wins the race zullen we maar zeggen :+ Inmiddels bijna 7 jaar geleden kocht ik mijn eerste Yamaha, een...
  3. Gerard1793

    Verkocht! Scorpion EXO R1 Air Victory maat M

    Wegens verkoop motor te koop aangeboden: Zo goed als nieuwe Scorpion EXO R1 Air motorhelm, maat M, bouwjaar 11-2020 dus nog goed voor jaren rijplezier. Ik heb de helm zelf altijd als zeer prettig ervaren, mede door het lage gewicht (1250gr) en de centrale vergrendeling van het vizier. Helaas...
  4. Gerard1793

    Te koop aangeboden: Alpinestars SMX-5

    Alpinestars SMX-5 maat 46 Hallo lezer! Bij deze bied ik mijn zo goed als nieuwe Alpinestars SMX-5 motorlaarzen maat 46 aan. Ik heb de laarzen destijds een maat te groot gekocht zodat ik ‘s winters met een extra paar sokken kon rijden, echter ik rijd niet als het koud is :’) De laarzen zijn me...
Terug
Bovenaan Onderaan