Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NeoPhire
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Stuk draad in de tankdop, waarom?

    Kom ik vanmiddag bij mijn motor aan, tref ik dit aan: Lijkt echt een speciaal dingetje te zijn om er klem in te slaan of iets, want kreeg hem er niet uit. Bij die poging brak het helaas ook af, en zit er dus nog een stukje draad in het slot zelf. Gevolg: tankslot kapot, sleutel gaat...
  2. N

    NeoPhire

    Na een flink aantal lesjes alle examens vlekkeloos doorstaan, en nu zelfverzekerd de weg op, tijd om kilometers te maken en ervaring op te doen! 28 jaar, kom uit Rotterdam, en zal daar regelmatig in de buurt te spotten zijn met een MF sticker op mijn kenteken (mits het niet stortregent)...
  3. N

    Skully: nieuwe helm vol technologie

    Kwam net deze tegen, ziet er veelbelovend uit! Vrij prijzig nog voor een ruime 1000 euro, maar het idee is geniaal :) Volgens mij ben ik niet de enige die hier enthousiast van wordt, ze hebben de benodigde funding al ruimschoots binnen, in 1 dag! SKULLY AR-1 The World's Smartest Motorcycle Helmet
  4. N

    Verschillende kleuren leverbaar per werelddeel

    Ondertussen ben ik aardig verliefd geworden op de Honda CBR650F, en dan met name in het mat zwart *D Wat blijkt nou, die wordt helemaal niet leverbaar in Nederland ;( In Nederland komt alleen de tricolor, metallic zwart en metallic grijs beschikbaar. Zou er toch een mogelijkheid...
Terug
Bovenaan Onderaan