Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fokke1974
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fokke1974

    Yamaha fz6 s2 dashboard storing

    Wie kan mij helpen. Het dashboard van mij motor werkt niet meer. Toerenteller en digitale lcd scherm werkt niet meer. Overige lampjes wel. Motor start ook normaal. Motor is van 2008 Alvast bedankt
  2. fokke1974

    merk leren motor pak

    Wat is een goed leren motorpak merk voor een sportmotor. Model maak mij even niet uit maar meer de kwaliteit leer,rits, eventueel zakken en levensduur
  3. fokke1974

    Land van herkomst

    Weet iemand hoe je er achter kan komen waar je motor vandaan komt. Want op de meeste kentekens check staat geimporteerd. eerste afgifte NL; een paar jaar later dan eerste toelating. Maar geen land van herkomst Alvast bedankt
  4. fokke1974

    VTR1000F slaat spontaan "na een tijdje"af bij de stoplichten

    Rij een prachtige motor net in bezit, maar lijkt zo lullig als de motor afslaat bij de stoplichten na een tijdje als de motor stationair toerental. Is niet altijd zo Toerental zit tussen de 1000/1100 toeren. en verder rijdt het als de brandweer. Wat zou het kunnen zijn ? synchroniseren...
  5. fokke1974

    gsx1100f rammelen bij gas loslaten

    vraag en wie kan mij helpen. afgelopen zondag heb ik tijdens het rijden dat mijn gsx1100f bij het gas loslaten een rammelt geluid hoor. en dit wordt de laatste tijd steeds erger. Maar kan het niet vinden Lijkt wel of er iets los zit. Bij het optrekken geen last en welke versnelling dan...
Terug
Bovenaan Onderaan