Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JvL74
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Sv1000 koppeling

    Beste allen, De sv1000 maakt gebruik van een hydraulische koppeling. Zodoende zit er, op de koppelingshendel een dot4 vloeistof reservoir. Nu kan ik me herinneren dat deze afgelopen week nog gevuld was... Mijn reservoir staat leeg. Zomaar... ineens. Iemand enig idee waar dit gebleven kan...
  2. J

    Mogelijk gestolen motor

    Beste allen, Toevallig iemand met een recent gestolen KTM 690 Duke die hier erg veel op lijkt? Ziet er nogal verdacht uit allemaal...
  3. J

    Opstandige borgpen achterrem

    Iemand tips hoe ik deze borgpen los krijg? Hij zit EN vast en is nogal kaput gedraaid (Sv1000 uit 2003 dus...)
  4. J

    Vanucci RVX

    Beste lui... Ik ben op zoek naar een nieuw all-season motorjack rond de 300.-. Voorwaarden: warm en gegarandeerd waterdicht voor winter. Ventilatiemogelijkheden in de zomer. Textiel en beetje sportief (achtig)... Rij zelf een sv1000 Nu zag ik in motoplus 20 de vanucci RVX...
  5. J

    kuipboutje vast, moeilijk los te krijgen

    Beste allen, Ik moet 2 schroeven uit mijn kappenset los draaien echter... Ze zitten zo achterlijk vast dat ik ondertussen 2 inbussleutels kapot heb gedraaid! Kortom: tips?
  6. J

    Sv1000 1 cilinder?

    Volgens mij draait mijn sv100s '03 op 1 cilinder. Idle is gedaald van 1500 toeren naar 750 (en valt dus even later uit) en tot 5000 toeren trekt hij voor geen meter. Daarna krijg ik pas vol vermogen. Is er een dokter aanwezig?
  7. J

    All risk verzekering vraagje

    Beste allen, Misschien een stomme vraag, maar... Als je een all risk verzekering neemt dan ben je verzekerd tegen alle schade door een ongeluk. Ben je echter ook verzekerd voor fixen mechanische schade? Bijvoorbeeld een kapot motorblok etc.? Ik kan namelijk wa-casco verzekeren voor 12.-...
  8. J

    Carb vs. Injectie

    Beste allen, Beetje aan het oriënteren op een nieuwe motor en de sv650 is een optie. Nou zag ik, als meest noemenswaardig, dat de pre-03 carburateurs had en de post-03 injectie. Kan iemand uitleggen wat de verschillen en/of voor-/nadelen zijn van beide technieken? Ben injectie wel gewend...
  9. J

    Nanospray

    Beste leden, Heeft er iemand ervaring met de zogenaamde nanospray's? Deze spray's beweren water en vuilafstotend te zijn. Door een laagje te creëeren blijft niets aan het oppervlak plakken en wordt het dus niet vies. Ik weet dat het principe achter deze spray's zou kunnen werken (en in...
  10. J

    Hulp bij motorjas

    Beste leden, Ik heb 2 mogelijke kanshebbers om mijn oude jas op te volgen geselecteerd... echter ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Gaat om de: Held Imola 2 goretex Held Imola II Gore-Tex Motorjas online bestellen! En Revit galactic Rev'it! Akira Motorjas Ik ben vooral...
  11. J

    HJC R-PHA 10/plus/ST

    Beste leden, Ik ben, na mijn hjc is-17, aan een nieuwe helm en mijn keuze is gevallen op de R-PHA. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Ik heb de RPHA10 gepast, maar... niet gekocht uit twijfel. Nu moet ik deze online bestellen aangezien die winkel alleen nog de 11 in de verkoop...
  12. J

    Plaatsen koppelings- en remhendel

    Beste techneuten, Recent mijn koppelingshendel afgebroken. Nu heb ik goedkoop Rizoma namaak (http://www.allemotoronderdelen.nl/remhendel-koppelingshendel-honda-cbr-cb-rc-vfr-rvt.html) op de kop getikt en zou deze graag zelf willen plaatsen met mijn trouwe Hayes werkboek als richtlijn. Nu...
  13. J

    Nieuwe hevels?

    Goedemorgen, Iemand ervaring met aliexpress, rizoma namaak hendels en of het makkelijk zelf te doen is voor iemand met 2 linker handen? Alvast bedankt!
  14. J

    Db-Killer voor dummies

    Beste motorrijders, Ik heb een Honda VFR800 met een superpole carbon demper. Deze demper heeft vanaf vandaag ook een db-killer die ik erin wil zetten. Nu ben ik echt een technisch wrak en zodoende benieuwd hoe je de db-killer in de uitlaat plaatst? Op google vind ik alleen maar de plaatsing...
  15. J

    starlane Engear op VFR800

    Beste wensen! Ik kan goedkoop een starlane engear (gear indicator) aanschaffen voor mijn VFR800 uit 2001. Heeft iemand hier ervaring mee qua gebruik en aansluiting? Ik ben namelijk zelf a-technisch... Iemand tips over het aansluiten hiervan? Gr. Jeroen
  16. J

    Vyrus 986 M2

    Jammie! *O* Is dit de moderne gelijke aan de Britton V1000 van vroeger? Mijn persoonlijke mening is dat het een goddelijke mooie motor is met zeer veel innovaties. Optimale aerodynamica, antidive systeem dat het gewicht gelijk houdt over beide wielen, Brembo GP4-RR MotoGP...
  17. J

    All-risk motorverzekering voor motor >10 jaar

    Goedemiddag allemaal, Ik heb sinds kort een 2001 Honda VFR800FI gekocht en ben hier zeer blij mee. Aangezien het mijn enige vervoersmiddel is en vrijwel dagelijks gebruikt wordt ben ik op zoek naar een goede motorverzekering. Aangezien ik zuinig ben op de motor zie ik hem het liefst all-risk...
  18. J

    Motorreis naar Slovenië

    Goedemiddag allemaal, Eind zomervakantie wil ik met mijn zusje naar Slovenië toe met de motor. We hebben 4 dagen uitgetrokken om er te komen en 4 dagen om de rit terug weer te maken. Nu is mijn vraag... hebben jullie nog tips, tricks, aandachtspunten en niet te missen passen/wegen? We...
Terug
Bovenaan Onderaan