Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Liefhebber1978

    Gezocht tank Suzuki gs 1000 1978

    Gezocht een benzinetank voor bratstyle project Suzuki gs1000 1978. Liefst origineel maar hoeft niet. Als het maar past of makkelijk pas te maken is.... Mvg Barry
  2. Liefhebber1978

    Gezocht benzinetank Suzuki gs 1000 1978 bratstyle

    Hoi, Ik ben op zoek naar een benzinetank voor mijn bratstyle project met als basis een Suzuki GS 1000. Liefst originele tank of een robuuste goed passende (of passend makende) tank. Iemand iets liggen of ideeën? Ik hoor graag..... Mvg Barry
  3. Liefhebber1978

    Digitale toerenteller op gs 1000 1978

    Hoi, Heeft iemand een handleiding om onderstaande digitale toerenteller werkend te krijgen op mijn gs 1000 uit 1978? Al het één en ander gegoogled maar krijg het maar niet helder. Ik heb nog een tijdje voordat ik er aan toe ben maar hoop alvast de juiste info te krijgen van de experts hier...
  4. Liefhebber1978

    CV carburateur cb 750 kz lekt

    Hoi, de carbs van mijn omgebouwde cb 750 kz lekt. Zodra de benzine kraan open gaat lekt hij zoals ik het kan zien bij het T-stuk van de benzine inlaat. Het lijkt erop dat de benzine terug gestuwd wordt vanuit carb 1 en 2 langs de koperkleurige buisjes. Wat kan dit zijn? De benzine lekt dan...
  5. Liefhebber1978

    blokrevisie cb 750 dohc of alleen reinigen?

    Hoi, Ik heb een cafe racer op basis van Honda cb 750 KZ. Nu heb ik het blok eronder vandaan omdat ik een een andere kleppendeksel erop wilde en het blok opnieuw wilde spuiten. Nu is het voor mij het eerste blok wat ik open haal en lijkt het voor mij er wel goed uitzien maar hier op MF...
  6. Liefhebber1978

    te koop gevraagd 2 HONDA tankemblemen

    Wie oh wie heeft er nog 2 HONDA tankemblemen die ik over kan nemen voor mijn caferacer? Mvg Barry
  7. Liefhebber1978

    CB 750 KZ 1979 Cafe Racer loopt niet soepel

    Hoi, mijn cb 750 kz 1979 loopt niet soepel. In 1e, 2e en 3e versnelling trekt hij nog wel iets op maar niet zoals hij behoort te doen. In de 4e en 5e trekt hij vrijwel niet en uiteindelijk kom ik met moeite op de 95 km/u. Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik ben (nog) niet zo technisch...
  8. Liefhebber1978

    tankembleem Honda bevestigen

    Hoi, Ik heb een niet originele stalen tank op mijn cafe racer honda cb 750 waar ik honda emblemen op wil bevestigen. Kunnen deze gewoon geplakt worden? Er zitten geen mogelijkheden tot opschroeven. mvg Barry
  9. Liefhebber1978

    Afdoppen toerentelleraansluiting motorblok cb 750 kz

    Hallo, Aangezien ik de toerenteller niet gebruik voor mijn cafe racer wil ik de aansluiting op het blok afdoppen. Zijn hier standaard afdekdoppen /afdekmoeren voor? Of wat is anders een optie? Graag hoor ik van jullie. mvg B
Terug
Bovenaan Onderaan