Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: palingvel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    cz 175 487 elecktrisch probleem

    beste motor liefhebbers ik zit met een probleem met mijn cz die ik aan het restaureren ben. ik heb deze motor niet draaiend gekocht en weet dus ook niet of er al iets mis mee was. Ik heb een nieuwe kabelboom gemaakt en deze is voor zover ik weet in orde. Alles zoals de verlichting en claxon...
  2. P

    elektronische storing ironhead `78

    beste ik heb een storing met mijn ironhead uit `78.het probleem is als je de achterrem indrukt je een klik hoort van de automatische zekering.en het achterlicht uitvalt vervolgens even wachten en je hoort weer een klik en het achterlicht werkt weer tot ik de achterrem weer gebruik.iemand een...
  3. P

    jawa koppeling afstellen

    beste motorliefhebbers had even een vraag over mijn cz 250 twinsport uit `79 ik heb wat problemen met de koppeling mijn koppelingskabel stond veel te slap en heb deze nu aangespannen maar als hij in zijn neutraal draait lijkt het net of er met een bak knikkers geschud word en als ik hem...
  4. P

    jawa/cz 250 sport

    hallo beste ben sinds kort in het bezit van een cz 250 sport uit `79 de motor heeft 5 jaar stil gestaan en heb vandaag eerste ritje gemaakt na de tank te behandelen met tankcure (had bij aankoop niet in de tank gekeken weer wat geleerd) nieuwe bougies nieuwe bandjes en hoppa gaan met die...
Terug
Bovenaan Onderaan