Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wilfred88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    2 motoren voor roadtrip amerika

    Goedemorgen allemaal, komende zomer willen mijn vrouw en ik een roadtrip in Amrika maken op de motor. Plan daarbij is om nu in NL twee motoren te kopen, die in het komende half jaar gereed te maken dan dan volgend jaar juni te verschepen naar de overkant van de plas. We gaan naar de...
  2. W

    Suzuki GS850 loopt op 2 cilinders

    Mijn Suzuki GS850 uit 1981 loopt sinds kort niet lekker meer. Het begon met wat minder power en nu loopt ie echt niet goed meer. De motor reed altijd gewoon prima maar vrij plotseling, over een rit van 200 km werd het wat minder. Ik ben die keer nog wel gewoon naar huis gereden, en dat ging...
  3. W

    Iemand in groningen NU een accu over?

    Ik zou vanmiddag een ritje gaan doen, samen met mijn vrouw en enkele andere MF-ers.. maar nu zet ik net de boel klaar, en blijkt 1 accu kapot. Baal ik van. Kan op dit moment bij geen winkel terecht. Het is wat vergezocht misschien, maar misschien iemand in groningen die een accu heeft?
  4. W

    Bijzondere regel tekst in deze advertentie:

    Beetje aan het neuzen op marktplaats. Kom ik dit tegen: Binnen de rode cirkel staat: Uit principe kwestie ontvangen wij niemand van motor forum. _O- _O- _O-
  5. W

    Laadstroom GS850L

    Goedemorgen, afgelopen week stond mijn vrouw stil met de GS850. De startmotor ging dusdanig langzaam rond dat de motor niet aansloeg. gelukkig stond ze op een heuvel, dus ze heeft hem 'aangerold' en kon verder rijden. Ik heb inmiddels wat contacten schoongemaakt, en met volle accu...
  6. W

    Kawasaki ZXR250, groen, MV-PJ-99 gestolen staphorst

    gisteren is de motor van een vriend van mijn broer gestolen. Gaat om en Kawasaki Ninja, ik geloof een groene. Ik weet er helaas niet veel van, maar omdat ie zelf sowieso niet op internet zit dacht ik het hier maar even te plaatsen. Ik zal proberen een foto van de motor bij te voegen. De...
  7. W

    Mijn Suzuki GS850G

    Hallo, in mijn voorsteltopic had ik aangegeven te gaan kijken naar een Suzuki GS850G. Nou, die heb ik gisteren opgehaald. Er zit wat werk aan. Dat hoop ik te doen in de komende maand zodat de motor klaar is op het moment dat ik mijn rijbewijs hoop te halen. De uitlaat is lek...
  8. W

    Even voorstellen

    Hallo, ik ben Wilfred uit Groningen, 25 jaar. Op dit moment ben ik bezig met mijn motorrijbewijs. Theorie en voertuigbeheersing in de pocket. In juni verkeersdeelname examen. Nog paar weekjes wachten dus. Motorrijbewijs kriebelde al langer, en nu toch besloten er voor te gaan samen met mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan