Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Snakemaster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    K&N filter universeel RC-2373 nieuw

    Ooit gekocht voor een caferacer project maar nooit gebruikt en nu is het project verkocht. Wel eens voor proef gemonteerd op de werkbank maar verder nieuw.. Nieuw in de verpakking. Dubbele filters voor 4 carburateurs. Model past in ieder geval een Yamaha Xj550. Nieuwprijs 160 euro, vraagprijs...
  2. S

    Scrambler project: eerst ombouwen of eerst afstellen?

    Hallo, ik heb een vraag die ik zelf niet goed kan beantwoorden. Ik heb vorig jaar een schuurvondst gedaan in de vorm van een Yamaha XJ550 met 32k op de teller die ik graag om wil bouwen naar een scrambler. Er zit een 4 in 1 uitlaat op met verrotte demper dus die demper zal vervangen worden...
  3. S

    Uitlaatbocht(en) XJ600S diversen 92

    Wegens doorrotten van de linkerkant uitlaatbocht 1-4 ben ik op zoek naar dus linkerdeel of complete set bochten waar ik nog een jaartje mee vooruit kan.
  4. S

    Bougiekabel vervangen met universeel?

    Hallo, mijn kawasaki ZZR600e kwam gisteravond thuis met heel abrupt inhouden alsof 1 cilinder uitviel. Het soort inhouden wat je verwacht bij het volgende probleem. De bobines doorgemeten zonder kabels, alles volgens wphb specs. Daarna de bobines opnieuw doorgemeten met kabels. De meter...
  5. S

    Elektraproblemen Kawasaki ZZR-600E

    Ik heb een paar (gerelateerde?) problemen met mijn Kawasaki ZZR600E. Afgelopen dinsdagavond getankt na een rit van 25km, daarna wilde de motor niet meer starten. De accu leek bijna leeg, maar helaas heb ik dat niet kunnen meten omdat ik geen multimeter bij me draag. Motor aangelopen en naar...
  6. S

    Vragen over afstellen carburateurs na montage andere uitlaat

    Hallo forummers! ik heb van mijn Suzuki GSX600F '95 de standaard uitlaat met 2 dempers vervangen door een RVS uitlaatsysteem met 1 demper. Aan de carburateurs en filters is niks veranderd, de demper op het RVS uitlaat systeem heeft een E-keur en is geen open demper. Na proefrijden leek het...
  7. S

    Alpinestars S-MX5 tenen ingedeukt?

    Hallo mede-forummers. Mijn Alpinestars S-MX5 zijn na 2 dagen in de auto liggen ineens ingedeukt ter hoogte van mijn grote teen. De laarzen hebben niks te verduren gehad behalve 2 zonnige dagen op de achterbank van de auto. Aan de buitenkant is niks te zien, alleen aan de binnenkant zit in...
  8. S

    Stationair en carburateurs naar beginpunt herstellen

    Goedenavond. Omdat ik het sleutelen wil leren ben ik begonnen bij het syncen van de carbs. Helaas heb ik dit geprobeerd met een homemade systeem, afgekeken van YouTube.. Hierdoor kon ik niet al draaiende de carburateurs bijstellen. Nu heb ik ook aan de stationair gedraaid omdat de motor...
  9. S

    Ook even voorstellen

    Hallo,, ik volg dit forum al een tijdje voor de goede tips en leuke verhalen. Ik ben Sander, 25 jaar en rij sinds een jaar motor. Mijn huidig vervoersmiddel is een Suzuki GSX600F uit 95 waar ik ook het sleutelen op wil leren. Jullie kunnen dus nog wat topics verwachten! Ik zou het...
Terug
Bovenaan Onderaan