Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zot

    ter info: oude elektrische benzinepompen gaan intern lekken

    de benzinepomp wordt bij carburateur fietsen vaak als afsluiter wordt gebruikt, maar die dingen gaan steeds vaker intern lek merk ik.
  2. Zot

    osm kaarten ex Joegoslavië

    Heeft iemand die of weet iemand waar ik die wel kan downloaden? Free worldwide Garmin maps from OpenStreetMap heeft een wachttijd van meer dan 600 dagen
  3. Zot

    De ergste hoerige schijt klussen

    AAN MOTORFIETSEN @#$% Gaskabels van een cb1000r uit 2012 vervangen staat nu met stip op 1 Gaskabels zitten in het midden vh gasklep huis vast. Luchtfilterhuis zit vast aan gasklep huis en alles zit klem onder het frame. Waanzin.
  4. Zot

    brandstofpompen carburateur motorfietsen gaan lekken

    Bij veel motoren is de brandstof pomp ook de afsluiter bij stilstand. De laatste tijd komt het vaker voor dat ze niet afsluiten, maar elke 10 secondes oid een druppel doorlaten. Dat geeft gezeik met vervuilde carburateurs Nu kan ik ze vervangen door een nieuwe, maar ik ben benieuwd naar...
  5. Zot

    notificaties

    Omdat ik niet meer actieve topics kan filteren op minder dan x aantal posts, heb ik voor de meeste subfora notificaties aanstaan voor openen nieuw onderwerp. Jammer genoeg kan ik dan niet zien of een vraag als vs1400 intruder achter remblokken in tech staat of in gevraagd of aangeboden oid...
  6. Zot

    gezocht rechter stuur schakelaar honda VT600 '88

    wordt niet meer gemaakt en mijn vriendin heeft geen startknop meer nu. Ding was zo versmolten dat het koperen plaatje het los halen niet overleefde. Dus, ik kan alleen het koperen plaatje, de startknop of de hele schakelaar gebruiken onderdeel nr 35150-mr1-611
  7. Zot

    transalp velgen met alu rot

    Net een alp op mooie nieuwe excel velgen gezet ivm aluminium rot aan de velgen en toen was ik wel heel nieuwsgierig hoe dun die velg die er heel verrot uit zag nu eigenlijk geworden was. en het valt reuze mee. Deze velg had een dikke oxidatie laag, maar ik moest nog 4 mm boren.
  8. Zot

    off-topic in tech, knip en plak het hier

    Om overzichtelijke topics te krijgen is wel een uitlaatklep nodig. Ik wilde ergens op reageren, maar vond het niet netjes het topic ermee te vervuilen. Toen dacht ik, misschien hebben meer mensen daar last van, want als die scheet dwars zit he. Gooi dus je frustraties met citaat, reactie of...
  9. Zot

    garagezeep vraagje

    Weet iemand of de dreumex garagezeep wel een zeep is en of dat die shit dood maakt of moet ik 2 keer mijn klauwen schrobben? Merk: Dreumex Type: Handreiniger plus (de gele) Bouwjaar: 2019 Probleem: 2 keer handen wassen Wanneer is het probleem onstaan: 12 maart Wat is er al aan gedaan: gegoogled...
  10. Zot

    De template voor techniek topics

    Hoe bevalt onderstaande template en de gebruiksaanwijzing daarbij? Waarom is er geen spellings correctie op onstaan? Wat vinden nieuwe gebruikers ervan? Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede...
  11. Zot

    waar horen de scramblers thuis?

    bij sjoppers of streetfighters of eigen afdeling?
  12. Zot

    How-to een scrambler bouwen

    Zaag een stuk van het subframe af Plaats een kek zadeltje op een manier dat je net niet bij de bevestiging kan Ga dan nadenken over een achterlicht plaats een aliexpress achterlicht met kroonsteentjes vol in de spray van je achterband controleer of je wel zeiknat wordt van de...
  13. Zot

    Garmin routes delen kan hier

    een verzameltopic van .gpx routes kan nu gemaakt worden door de nieuwe software, want er kunnen nu .gpx route geupload worden hier. De maximale bestand grote is 5MB. Wanneer je bestand te groot is, kan je dat in basecamp kleiner maken door het spoor te filteren en de tijd op bv 3 seconden te...
  14. Zot

    .gpx uploaden mogelijk

    Dat zou erg makkelijk zijn om routes uit te wisselen
  15. Zot

    volgende pagina vaak niet duidelijk

    onderaan de pagina staat volgende niet opgelicht, waardoor die over het hoofd gezien kan worden.
  16. Zot

    volg mogelijkheid uit?

    Ik zal wel paranoia zijn, maar als mij onbekende mensen me gaan volgen krijg ik jeuk. Hoe kan ik zorgen dat ik kan zeggen, oke, jij mag mij volgen?
  17. Zot

    max 20 afbeeldingen per post?

    kan dat uitgebreid worden?
  18. Zot

    pebcak

    Een mooie uitdrukking in de ict, Problem Exists Between Chair And Keyboard. Kunnen we ook zoiets verzinnen voor motortechniek?
  19. Zot

    co of stationair mengsel schroeven

    Ik lees steeds dat mensen die dingen op fabrieks afstelling zetten en dan moet het goed zijn. NEE, als dat het geval was, waren het geen stel schroeven, maar een vast gegeven. Zeker als een motor wat ouder wordt en de toleranties wat veranderd zijn, moet je die dingen afstellen.
  20. Zot

    gevr. diverse oude windschermen liefst lekker oud en bros

    Gewoon om mijn punt te maken over hoe in te korten. Liefst gratis en gratis thuis bezorgt. U krijgt wel een eervolle vermelding :}
  21. Zot

    ikea kastje en technische mannen logica

    Uit hier je frustratie over het half in elkaar zetten, vastlopen en de gebruiksaanwijzing pakken en opnieuw beginnen, waarbij hamer en bijl neigingen de kop op steken en de vrouw erbij komt en die rustig stap voor stap volgens de gebruiksaanwijzing dat ding in elkaar zet en jou gefrustreerd in...
  22. Zot

    weekje oost europa 2015

    Oost Europa motortrip Frans en Ro 6 t/m 13 juli 2015 Eind mei komt het idee boven borrelen om samen naar Oost Europa te gaan. Een plek waar we beiden nog nooit geweest zijn. Na wat kijken op de kaart lijken het Tatra gebergte en de Karpaten in de Oekraïne bereikbaar, maar de tijd beperkt ons...
  23. Zot

    benzinetank cb350f 1973 rood gezocht

    ik heb de motor die mijn oom in 1973 nieuw gekocht heeft geërft, maar de tank is niet meer te redden. Heeft iemand nog iets liggen waar nog iets van gemaakt kan worden? foto uit 1974
  24. Zot

    toekomst in de reparatie techniek

    Ik zie de onderhouds intervallen steeds steeds langer worden tot het punt dat er niets meer onderhouden hoeft te worden en alles een wegwerp product is geworden. Ook zie ik dat bv een telefoon van 500 euro wanneer hij stuk is, niet meer gerepareerd wordt, maar vervangen. Die grens rekt...
  25. Zot

    std email notificatie aan in tech voor TS

    is dat mogelijk? Misschien zelfs niet alleen in tech en wel uitschakelbaar, anders wordt je gek als je een vervolg chat topic start enzo
Terug
Bovenaan Onderaan