Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: meiling
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. meiling

    waar hoort dit vast te zitten

    Wie weet waardit slangetje hoort vast te zitten. (Yamaha thundercat) net mijn kappen er afgehaald en toen "viel" dit slangetje terug vanuit onder de tank.. Nu dus mijn vraag waar hoort het evt vast te zitten... heb al flink gezocht maar niet kunnen vinden... in de eerste post ook nog foto van...
  2. meiling

    dames broek leer mt 44

    Nettebroek van hein gericke maat 44 Geheel van leer de pijpen zijn nog in te korten.
  3. meiling

    motorbroek textiel macna xxxl

    Verkocht onder voorbehoud!! Macna nette textiel broek gekocht via mp. Maar bleek te groot voor me. Met knieprotectie.
  4. meiling

    Ervaringen gevraagd biggelaar motorservice in Boxtel

    Hoi hoi Ik heb vandaag een mooie leuke motor zien staan bij biggelaar motorservice in Boxtel. Maar nu vraag ik me af zijn er mensen die ervaringen hebben met deze zaak ? Ik kan nl geen reviews vinden er over. Dus graag jullie mening over deze zaak.
  5. meiling

    effe voorstelle

    Hoi allemaal. Ik ben Marieke 32 jaar kom uit brabant en moeder van 2 jongens (5+7). heb altijd al graag mijn motorrijbewijs willen halen maar helaas door omstandigheden nooit van gekomen ....tot nu!! Ben sinds 9 april aan het lessen en hoop op 5 juni mijn theorie te behalen. lees stikum...
Terug
Bovenaan Onderaan