Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TomW86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TomW86

    Arrows Slip-on Triumph Speed Triple 1050 S & RS '18-'21

    TE KOOP: Prachtige set Arrow dempers voor de Triumph Speed Triple 1050 S & RS Bouwjaar 2018 t/m 2021 Origineel Triumph accessoire, voorzien van dB-killer en E-keur. Werkelijke in nieuwstaat! Net iets langer dan een jaar geleden gekocht. 6800km onder m'n motor gehad.
  2. TomW86

    Garmin Zumo 550

    Zeer complete Garmin Zumo 550 Voorzien van motorhouder, Life time kaartupdates, beschermhoesje, Ram mount, 8GB sd-kaart, auto-houder en -lader, speakers voor in je helm, diverse kapjes voor andere uitstraling. Werk volledig naar behoren. In goede staat
  3. TomW86

    Schade tank Yamaha FZ6 vanaf 2004

    Tank met schade aan beide kanten. Over van mijn vorige motor. Wilde de tank coaten, maar na het zandstralen kwam dit te voorschijn ;( Toen toch maar gecoat, matzwart. Als je handig bent met plamuur is er weer een mooie tank van te maken. Betreft een tank voor Yamaha FZ6-N, past ook op...
  4. TomW86

    Fender Eliminator Kit Mad Doctor Speed Triple '05-'07

    Verkocht Mad Doctor Fender Eliminator / Tail tidy kit voor Triumph Speed Triple bouwjaar 2005-2007 Complete verlichtingset en kentekenplaat houder in 1: - LED Achter/remlicht - LED Knipperlichten - Kentekenplaathouder - Kentekenplaatverlichting - Weerstand - Onderplaat Voor een...
  5. TomW86

    Leovince SBK One Slip on Dempers Yamaha FZ6 S2

    Leovince SBK LV One Slip on Dempers voor een heel dik geluid!! Mooie dempers incl. cat-vervanger en uitneembare dB-killers Voorzien van E-keur (met de dB-killers erin) Is voor het S2 model, dus zowel de FZ6 S2 (naked) als FZ6 Fazer (gekuipte versie) bouwjaren 2007-2010, ook op het 78 PK...
  6. TomW86

    Te Koop: Mivv X-Cone Triumph Speed Triple '07

    Mivv X-Cone demper met uitneembare dB-killer (E-keur) VERKOCHT Komt van mijn Triumph Speed Triple 2007 In goede staat! Compleet met bevestiging en dB-killer. Geen beschadigingen
  7. TomW86

    Seat cover, Carbon voorspatbord en Mivv X-Cone Speed Triple

    Te koop aangeboden: Komt van mijn Triumph Speed Triple 2007 In goede staat! geen beschadigingen Is te bezichtigen in Apeldoorn (bij mijn ouders huis) of te verzenden. Mivv X-Cone demper met E-keur en uitneembare dB-killer €175,-
  8. TomW86

    TomW86

    Hallo :] vrinden! Hierbij mijn aanmelding op het forum! Ik heet Tom, ben 27 jaar, woon in Amsterdam en sinds juni 2012 heb ik mij rijbewijs! Ben begonnen met een Yamaha FZ6-N uit 2006 en ben sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een Triumph Speed Triple 2007 *O*
Terug
Bovenaan Onderaan