Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erixb21R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Moto GP Misano 2018 tickets 2 stuks

    Vanwege omstandigheden te koop: 2 kaarten voor MotoGP qualificatie en wedstrijd voor MotoGP van Misano,op het Marco Simoncelli circuit nabij Rimini. Datum: 8-9 September 2018 Brutapela Gold tribune (Rossi tribune) Rij E stoel 103/104 Kosten: €163,- per stuk. Leuke toevoeging...
  2. E

    Ter overname : circuitdag assen maandag 6 augustus

    Ter overname : Circuitdag op Assen met circuitschool Maandag 6 augustus. Groep : vrij rijden (snel) Bellen of appen: 0zes5drie9zeven18drie0
  3. E

    Febur Race radiateur

    Te Koop: Grote Febur race radiateur komt van een Yamaha R6 geheel lek, en schade vrij. uiteraard wel gebruikt. vraagprijs 375,-
  4. E

    Gezocht :circuitkuipen Triump Daytona 675 van 2006

    Zoals de titel al verklapt ben ik opzoek naar een set circuitkuipen voor een Triump Daytona 675 van 2006. topkuip - onderkuip, en kont.voor de ombouw van straat naar circuitfiets. wie heeft er nog iets liggen ter overname ? Groet, Eric tel:nulzes53negen71acht3nul...
  5. E

    Te Koop: Honda CBR 600 F '97 circuitmotor

    Te Koop: Honda CBR 600 F '97 circuitmotor voorzien van: 2 hagelnieuwe Metzeler Racetec slicks Gilles Tooling remschakelset Nieuwe voorrem blokken K&N luchtfilter kevlar omvlochten remleidingen voor en achter tankdop zonder sleutel paddockstand achter Set velgen met regenbanden...
  6. E

    Te koop gevraagd: Voor remschijven Honda CBR 600F2

    Gezocht; 2 Voor remschijven Honda CBR 600F2 '92-'95 OF: 1 voorwiel met remschijven Honda CBR 600F3 '95-'98 tel: nulzesvijf397een8drie0 groet, Eric
  7. E

    Voor remschijven CBR 600 f2 91 t/m-94

    Hallo, ik ben voor een CBR 600 F2 op zoek naar 2 voor remschijven. heeft iemand ervaring met wat wel en niet te gebruiken bij alleen circuitgebruik ? de standaard schijven die er nu op zitten hebben scheuren rondom de "koelgaten". Tevens ben ik op zoek naar een gebruikt "aftermarket"...
Terug
Bovenaan Onderaan