Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjoerd1990
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    keuzen tussen zrx 1100 v-max 1200 xjr 1300

    hallo IK HEB EEN VRAAG BEN OP ZOEK NAAR EEN LEUK NAKED BIKE MAAR WEL EENTJE MET MUSCLE. NOU IS MIJN KEUZE GEVALLEN OP DEZE 3 MOTOREN KAWASAKI ZRX 1100 YAMAHA V-MAX 1200 EN DE YAMAHA XJR 1300. WAT IK ZOEK IS DUS EEN MOTOR ALS IK KEER GAS WIL GEVEN DAT HIJ OOK LEKKER VOORUIT GA, MAAR OOK DAT...
  2. S

    exc ombouwen naar een supermoto (vering)

    best mf's ik wil graag de vering van met ktm exc 530 laten ombouwen naar supermoto. nu wil ik vragen of iemand weet waar ik dat kan laten doen? het liefs een beetje in de buurt van Tilburg. het gaat dan om de voor veerring en achter plus het afstellen der van. alvast bedankt :}
  3. S

    Adler slipper clutch iemand ervaring ?

    Beste mensen. Ik zit met een vraag ik kan een Adler slipperclutch kopen voor met ktm 530 exc. Nu is mijn vraag wie er ervaring mee heeft. ik wil hem gaan gebruiken niet al een pro maar wel als amateur race *O* . En gaat het me vooral om het slide of het even goed gaat als bijv een suter...
  4. S

    Begrenzers van een 530 verwijderen

    Hallo alle MFérs ik heb een vraag over de ktm530 08 ik hoor en lees dat deze begrenzers heeft uitlaat/ luchtinlaat. En ook iets van sproeiers van 180 naar 160. Heeft hier iemand ervaring mee en hoe makkelijk of moeilijk het is om het weg te halen. Moet de motor dan ook weer op nieuw...
  5. S

    Hulp gevraagd bij het kiezen

    Hallo alle SM rijders. :] Ik heb pas geleden mijn ktm 520 exc verkocht. Niet met de reden dat ik er klaar mee was, meer dat ik wat nieuw's wil hebben. Nu is het geval dat ik natuurlijk tussen een paar twijfel. De ktm 525/530 of een 660 smc allemaal rond het jaar '07. Ik heb inderdaad al...
  6. S

    Crossbaan Euroscoop Tilburg

    Mannen weet iemand of er naast de euroscoop veel gecrost wordt ? En wordt het gedogen of moet je wel eens met vol gas weg gaan voor de blauwe vrienden ? Lijkt me wel wat om daar keer terijden iemand ervaring.
  7. S

    Revisieset kopelingpomp

    weet iemand waar ik die kan halen zo Revisieset kopelingpomp want ik kan het nergens vinden voor een ktm 520. want me koppeling's hendel is nat en koppelt nu niet meer.
  8. S

    TIPS VOOR EEN KTM 520

    Ik heb sinds kort een 520 gehaald en bevalt me echt prima. Is niet me eerst motor en vind het altijd leuk om er aan te prullen. Hebben jullie tips wat ik er aan kan doen. Bijv ik heb gehoor dat een hogendruk kop geen zin heeft is dat waar ? Of nog tips voor ophanging/ uitlaat/ inlaat noem...
  9. S

    Spiegels onder je stuur

    Hallo iedereen ik ben al een tijdje aan het zoeken. naar die kleinen ronde spiegels onder je stuur iemand een idee waar ik het kan halen ? Bedankt
  10. S

    voorstellen

    hallo mijn naam is Sjoerd Spoel ik woon in bergen op zoom rond 14 juli woon ik in tilburg. ik ben sinds kort eigenaar van een ktm exc 520. ik heb al op verschilden motoren gereden Honda ntv 650/ Yamaha yfz 1000/ Aprillia falco 1000/ Suzuki gsx-r 750. En dan nu denk ik verstandig geweest om...
  11. S

    ktm 620 lc4 super cometition

    hallo iedereen ik heb een vraag over de motor ktm lc4 620 super cometition. ik ben al tijdje op zoek naar een mooi sm. nu ben ik deze tegen gekomen alleen weet ik het verschil niet tussen deze en een normalen ktm lc4 620? zou iemand mij het verschil willen uitleggen. het gaat over een uit...
Terug
Bovenaan Onderaan