Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stuutje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Büse zadeltassen

    Mooie zadeltassen set van Büse. Ik heb zelf nu vaste koffers op de motor wat deze set overbodig maakt. Is nog erg netjes, twee keer gebruikt voor een motorweekend. Erg veel ruimte en door de trolly functie ideaal!!! Hieronder wat specs: -waterafstotende zadeltassen -(2)50cm x 28cm x 15cm...
  2. S

    Nieuwe headlight covers zwart FZ1 Fazer

    Beste lezer, Ik heb nog een nieuw setje headlight covers liggen (zwart) voor een fz1-s 2006>. Doe een goed bod en neem ze over. Zet ze zelf niet op de motor omdat mijn motor al zwart is en dit te donker wordt in zijn geheel. Voorbeeld...
  3. S

    Uitlaat GSX 600 f 2000

    Hallo allemaal, Ik heb hier nog een standaard uitlaat liggen voor een gsx 600 f. Ooit vervangen voor een sportdemper. Aangezien ik er niks mee doen is het zonde dat hij hier ligt. Erg nette demper. Doe maar een bod.
  4. S

    Past demper DUOTECH LASER op FZ1

    Beste lezers, Gisteren een yamaha fz1 Fazer uit 2007 gekocht met 26.000 km op de teller. Nu zit de originele demper er nog op en vroeg mij het volgende af. Op mijn oude motor (gsx 600 f 2000) overigens binnenkort te koop, zit een laser duotech(rvs). Nu vroeg ik mij af op deze demper zou...
  5. S

    Gezocht vlotterbak gsx600f bouwjaar 2000

    Ik zoek een vlotterbakje voor de linker carburateur. Wie kan mij hieraan helpen? Gsx 600 f Bouwjaar 2000
  6. S

    Hoe synchroniseren carbs gsx 600 f bouwjaar 2000

    Heeft iemand enig idee hoe ik de carburateurs van mijn suzuki gsx 600 f uit 2000 synchroniseer? Heb al zo'n mooi apparaat om de boel af te stellen, maar moet nu alleen nog weten hoe ik dit doe en waar ik op moet letten. Iemand die mij een korte uitleg kan geven?
Terug
Bovenaan Onderaan