Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rolf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rolf

    TKA originele bochtenset+KAT VFR800 € 175

    vanwege aanschaf RVS katvervanger(en later verkoop VFR) niet lek, wel even poetsen
  2. Rolf

    TKA originele demper VFR800 € 75

    vanwege aanschaf highmount (later VFR ook verkocht)
  3. Rolf

    TKA zwarte Bagster tanktas Alpha € 75

    ivm aanschaf andere motor waar deze niet op past bagster tanktas type alpha gekocht november 2006, 1 vakantietour en paar cursusdagen gebruikt (totaal +/- 10 dagen) mag weg voor € 75
  4. Rolf

    TKA originele bochten, collector en demper VFR800

    over na aanschaf katvervanger en BOS demper (en daarna motor verkocht) set originele bochten/collector van een duitse 98er (met katalysator). Gebruikt maar niet lek. € 175 originele demper. nog HEEL netjes. € 100 foto's volgen
  5. Rolf

    TKA zwarte VFR800 1998 50K vr.pr. 4200

    Geheel onverwacht kan ik voor een redelijke prijs een wat jongere motor kopen. Voor mijn VFR krijg ik inruil slechts 3500 De afgelopen winter ben ik uit bijna stilstand omgevallen, waardoor de rechter zijkuip gekrast is en de topkuip ter hoogte van het knipperlicht ingescheurd (kleine cm). Ik...
  6. Rolf

    op maandag uitlaatpakking nodig, welke winkel?

    gisterenavond bleek toch een van de pakkingen verneukt van de nieuwe pijpen wie weet waar je op een maandag nieuwe vandaan zou kunnen halen (omgeving Rotterdam?) weet dat martijnsmotorkleding open is vanaf 13, maar die heeft ze vast niet liggen gaat om een vfr800 uit 98
  7. Rolf

    TKA Yamaha FJ1200 1992

    zoals de titel, aangeboden mijn FJ1200 3XW 1992 met inmiddels 59.000+ km sportieve toerder met groot koppel; vermogen al snel beschikbaar en kan daarom ook heel schakellui gereden worden. Door het vermogen (92kw/125pk) is er ook heel hard mee te rijden, maar je moet 'm uiteraard niet...
  8. Rolf

    GSXR 90-92 17 inch achterwiel incl rem

    ben op zoek naar een compleet (tandwiel, schijf, lagers) 90-92 GSXR750 of 1100 5-1/2"x17" achterwiel bij voorkeur inclusief remklauw + bevestigingsbeugel
  9. Rolf

    carterplug muurvast

    heb een FJ1200 met wat achterstallig onderhoud... anyway, vandaag luchtfilterhuis eraf, carbs schoongemaakt, brandstoffiltertje, bougies en natuurlijk de olie+filter+O-ring nu wil die carterplug dus absoluut niet los (niet met koud of heet blok) wat te doen?
  10. Rolf

    geïntegreerde achter- en knipperlichten FJ1200?

    bestaat er universeel achter- rem- en knipperlicht in één die je in de bestaande behuizing kan inbouwen? Speciaal voor de FJ1200 kan ik ze in ieder geval niet vinden. de ophanging van mijn linkerknipperlicht achter is afgebroken. Een oplossing zou kunnen zijn alles (dus alleen de grondplaat...
  11. Rolf

    puin oprit Brienenoordbrug

    ik weet niet of het er nog steeds ligt want ik heb er al overgebeld, maar zo'n 40 minuten geleden lagen er twee gescheurde zakken cement o.i.d. vlak voor de oprit van de Brienenoordbrug (kant IJsselmonde), dus pas op! :)
  12. Rolf

    XJ600 aanschaffen met 85.000 km, kan dat nog?

    Hoi, ik ben al tijden op zoek naar mijn eerste eigen fietsje. Als student is mijn budget beperkt, maar huren/lenen kan ook niet altijd dus ben ik weer op zoek gegaan naar een beginnersfiets van rond de 1200 euro. Nu heb ik bij een dealer een '92 xj600 zien staan voor ongeveer dit bedrag, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan