Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: madmax2000
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. madmax2000

    X-lite x702gt maat xs

    te koop een nieuwe x-lite x702gt maat xs. Tijdens verbouwing klein krasje opgekomen.daarom nu tegen elk aannemelijk bod. Krasje is alleen lak beschadiging en niet de helm schaal. Helm is voorzien van een zonnevizier en super licht.
  2. madmax2000

    Remleidingen zzr1100C

    Te koop In zeer goede staat verkerende origineel set remleidingen voor voren en achteren. Geschikt voor zzr1100 90-92 Vrpr€50 ]
  3. madmax2000

    BOS demper

    te koop een Bos demper ,aansluiting 54mm.(met verloopstuk op meerdere maten passend). verloopstuk niet erbij. zelfgemaakte ophangbeugel en de originele veertjes erbij. prijs €25
  4. madmax2000

    ixs motorbroek

    te koop een ixs motorbroek 2keer gedragen leer is nog als nieuw ,geen beschadigingen of wat dan ook. maat is 102 wat overeenkomt met confectie maat 32-34 t.e.a.b
  5. madmax2000

    koplamp gsxr750w

    Ik zoek voor mijn gsxr750w de hoofdlamp van de dubbele koplamp.dus de lamp met h4 erin. ivm ombouw naar 2werkende lampen . Wie heeft er toevallig eentje liggen
  6. madmax2000

    bovenkuip gsxr750w

    ik zoek voor mijn 1993 gsxr750w een bovenkuip incl ruit en spiegels, wie heeft er toevallig nog wat liggen ? mvg martin
  7. madmax2000

    herintreder stelt zich voor

    mijn naam is martin 42jaar en woon in kerkrade. na 13jaar afwezigheid ben ik 2 weken geleden weer opgestapt. na meerdere advertenties te hebben bekeken ben ik bij een gsxr750w uit 1992 gaan kijken de prijs was goed voor de staat ervan,moeten een paar dingetjes aan gebeuren maar komt goed...
Terug
Bovenaan Onderaan