Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: schevetoren
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. schevetoren

    handverwarming aprila falco

    Vraagje. Ik heb een setje hand verwarming gemonteerd op mijn falco. Alleen heb ik dit rechtstreeks op de accu gedaan. Het werkt maar toch niet top. Als ik het nu vergeet bin ik er zeker van dat de accu leeg is. Het beste lijkt mij als ik het contact aan doe de handverwarming ook aan kan en bij...
  2. schevetoren

    Oostenrijk

    Eind mei gaan we weer richting Oostenrijk. We komen vanaf motorcamping litlle creed in Duitsland. Van daaruit dus Oostenrijk de grens over. Richting het voralgebergte. Wie weet of je daar goed kan rijden of moeten we een ander gebied van Oostenrijk hebben. Vorig jaar bij Zell am see geweest...
  3. schevetoren

    Aprillia falco

    Vindt dat mijn Falco wat wiebelig staat als ik hem op de standaard zet. is hier ook een oplossing voor. Heb wel eens gelezen dat ze er een andere standaard onder hebben gezet. en veder wil ik graag een navigatie systeem monteren, waar moet ik op gaan letten.
  4. schevetoren

    Ook nieuw hier

    Na jaren 4 cilinder te hebben gereden nu sinds 3 jaar een twee cilinder. mmmmmmmmm ik wil niet meer anders. ;)
  5. schevetoren

    Oostenrijk, streng mbt uitlaat+camping gezocht

    Wij gaan over drie weken naar Oostenrijk zeg maar in de buurt van Badhofgastein. Wie weet er daar in de buurt een motor camping. En dan nog een vraag, Hoe zit het met de politie daar, Zijn ze streng wat het geluid betreft. Ik Heb een aprila falco streetfighter maar doe de db killers er wel...
Terug
Bovenaan Onderaan