Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MugRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Remmen zxr 400

    Begin dit jaar ben ik onderuit gegaan op circuit, motor is nu terug opgebouwd, vandaar nu pas mijn vraag.. Tot 180/u was alles in orde, boven deze snelheid daverde de voorkant enorm bij het remmen. Zelfs de kuip danste op en neer. Tot 180 was er niets te voelen! Is geen prettig gevoel zo op...
  2. M

    2008 Blade

    Zo doen we dat niet hier op MF
  3. M

    Onderdelen CB Seven Fifty

    Ik zoek voor een CB 750 van 1996 een koppelingshendel, links voetsteuntje en schakelpook, koplamp en een spatbord vooraan.. Ben van Belgie, wil er wel een eind voor rijden maar liefst niet helemaal naar het noorden..
  4. M

    Volledig uitlaatsysteem + powercommander R1 van 2003

    Maatje van mij heeft nog een volledige uitlaat liggen van Laser. Mankeert absoluut niks mee. Moto is al een tijdje verkocht en dit ligt wat in de weg nu. Uitlaat is destijds op maat gemaakt bij Laser met de powercommander op de fiets. Powercommander is een Dynojet met usb aansluiting. Ik...
  5. M

    Fightersnuit

    Ik heb net een polyester masker toegestuurd gekregen voor mijn Soes. Moet er nog wel lampjes voor gaan halen. Deze ga ik met een beugel vastzetten. Het probleem zit bij het masker, ik zou dit willen plaatsen zonder gaten in te boren, maar hoe doe je dat? In de monozit van mijn Honda vroeger...
  6. M

    Belgische Gixxer, Duitse stijl

    Hallo iedereen, ik ben de Mug (bijnaam sinds 20 jaar al), ik woon in Belgie niet ver van Leuven en wil mijn projektje ook eindelijk eens voorstellen. Na 10 jaar racemotoren had ik zin in een iets rustigere moto waar men toch nog naar zou kijken, als jullie de foto's zien zullen jullie wel zien...
  7. M

    Fighter vraagje.

    Dankzij dit forum en het goede weer van de laatste dagen heb ik ook mijn zinnen op een streetfighter gezet.. Ik ben vrachtwagenchauffeur dus heb niet al te veel tijd om zelf een projekt vanaf nul te beginnen (en wil zo snel mogelijk rijden) Ik weet nu een gsxr 750 staan, kader van 88, blok van...
  8. M

    Dringend site gezocht.

    Een hele tijd terug stond hier een link naar een site waar alleen maar racemoto's en onderdelen te koop stonden.. Hier staat ook wel wat maar ben dringend een budget-racer aan het zoeken.. Kent iemand die site nog?
Terug
Bovenaan Onderaan