Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blauwitje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. blauwitje

    Gsx-r 600 srad duosit

    Te koop Duo sit voor een gsxr-srad onbeschadigd 25,- Past op srad 1997 tm 1999 onbeschadigd
  2. blauwitje

    barharness te koop (hulp bij vastzetten motor op aanhanger)

    bar harness (ook wel tie down genoemd) te koop 15,-
  3. blauwitje

    Buddy sit en einddemper van een srad '99 te koop

    Te Koop Buddy sit srad'99 40,- Einddemper srad ,99 onbeschadigd perfect voor duitsland en/of circuit 50,-
  4. blauwitje

    [tk] kawasaki zxr400 25kw op kenteken

    I.v.m de komst van een kleine doet mijn vriendin der kawasaki zxr400 weg. Hij is van 8 aug 1996 en in 10 jan 2005 geimporteerd uit duitsland. Opnieuw afgesteld door dynojet rotterdam. Tandwielen en ketting is pas gedaan. Motor verkeerd in prima staat. Km stand is 24.224...
  5. blauwitje

    Motow De nieuwe manier van motor achter je auto hangen

    Ik was laatst in zoetermeer bij een motorzaak en kwam dit foldertje tegen van bosal. Een fabrikant die trekhaken fabriceerd. Nu hebben ze iets ontwikkeld wat in amerika al bestaat maar verder door ontwinkkeld. Heel veel mensen willen een aanhanger voor de motor maar hebben er geen ruimte voor...
  6. blauwitje

    Geen gevoel meer in je vingers? Verwarming en andere foefjes

    Tja tis weer zover. Temperaturen tegen het vriespunt aan en dan op de motor. Das koud!!!!! Zijn er mensen die verwarmde handsvaten,handschoenen,binnenhandschoenen of handkappen hebben en mocht ik nog wat vergeten zijn. Wie rijd er iedere ochtend naar zijn werk op de motor en denkt bij...
  7. blauwitje

    [tk]suzuki Gs500e '93 (25kw op kenteken)

    Te koop suzuki gs500e '93 km stand 84.000 Zie advertentie marktplaats Vraagprijs 950,- 850,- Nieuwe achterband,accu,ketting en tandwielen,remblokken achter een rvs systeem laser uitlaat carbon,stalen remleiding voor,top koffer voor 2 helmen olie temp meter op het...
  8. blauwitje

    Ervaring met een honda dylan ?

    Hallo Heeft er iemand ervaring met een honda Dylan 150cc Kwa prestaties en rij en rem gedrag? Ben van plan om er een aan te schaffen voor woon werk (binnedoor weggetjes)
  9. blauwitje

    Suzuki owns The Race Track Zandvoort

    Zaterdag 21 juli en Zondag 22 juli is er exlusief voor de suzuki rijder de Suzuki Circuitdagen op Zandvoort! Voor 119,- 4x 20min rijden in verschillende snelheids groepen! inschrijven Wie gaan er allemaal? Zaterdag 21 -------- zondag 22 Blauwitje
  10. blauwitje

    Pro Motor Yamaha DEMO DAG

    Zaterdag 6 mei is der de pro motor yamaha demo dag in lelystad promotor Iedereen die lid is van de promotor kon zich daar voor aanmelden. zijn er nog meer van mf die net als ik dat gedaan hebben? Foto's volgen. :] :]
  11. blauwitje

    Red Bull PLane Race Rotterdam

    Zondag 12juni is het zo ver. Voor de eerste keer wordt er in nederland een plane race gehouden in rotterdam Voor degene die dit niet willen missen moeten zich om 14:00 bij de erasmusbrug verzamelen. Degene die met de motor gaan hebben het voordeel die overal kwijt te kunnen. _O- voor...
  12. blauwitje

    vuurwerk in Scheveningen

    Vanavond is de laatste avond het blijft rustig weer dus als je mooi vuurwerk wilt zien om 10uur en 11 uur is het weer zo ver schieten ze vanalles weer vanaf de pier :9~ :9~
  13. blauwitje

    ninja foto wedstrijd

    Hebben jullie in het nieuwste blad van Motor, de winnende foto's gezien? Ik vind ze erg *D .
  14. blauwitje

    nieuwtje

    hoi nu heb ik na mijn vriendin toch maar aan gemeld
  15. blauwitje

    leds knipperen snel

    Mijn vriendin d'r kawa zx6r heeft sinds kort led kniperlichten maar door het wattage verschil 21 naar 0.84 kniperen ze snel nu zijn er twee mogelijk heden 1: weerstandjes ertussen (lelijke optie - weerstand bij knipperlicht -) 2: knipperlicht relaid vevangen voor een ander ik ga voor <2>...
Terug
Bovenaan Onderaan