Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Klomp89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Woestijn trotseren in Doha, Qatar

    Hallo allemaal, Voor stage ga ik binnenkort bijna 4 maanden naar Doha (Qatar) en wat kan er mooier zijn daar door de woestijn te rijden? Helaas is het lastig op internet te vinden of daar trips worden geregeld en hoe het zit met gidsen en het huren/kopen van een enduro daar. Zonder gids de...
  2. K

    Ketting klinken omgeving delft

    Hallo allemaal, de nieuwe ketting (DID) die ik voor mijn suzuki rf600r heb gekocht moet geklonken worden. Kan iemand in de omgeving Delft mij hier mee helpen?
  3. K

    kettingklinker omgeving Delft

    Hallo allemaal, Zojuist een nieuwe ketting (DID) gekocht voor mijn suzuki rf600r. Nu blijkt deze geklonken te moeten worden. Is er iemand in de omgeving Delft die mij hier mee wil helpen? Ik heb namelijk niet zo'n stuk gereedschap. Bedankt!
  4. K

    Schakelt niet meer, ontkoppelt nog wel

    Hallo allemaaal. Mijn Suzuki RF600R uit '94 is vandaag tijdens een toer gestopt met schakelen. Hij zit nu vast in zijn twee en ontkoppelen doet het gewoon. Er zit ook wel wat beweging in de versnellingspook, maar dit lijkt meer speling dan dat het echt iets in beweging zet. Er zit ook nog...
  5. K

    Suzuki RF600R schakelt niet meer, ontkoppelt wel

    Hallo allemaaal. Mijn Suzuki RF600R uit '94 is vandaag tijdens een toer gestopt met schakelen. Hij zit nu vast in zijn twee en ontkoppelen doet het gewoon. Er zit ook wel wat beweging in de versnellingspook, maar dit lijkt meer speling dan dat het echt iets in beweging zet. Er zit ook nog...
  6. K

    Diverse suzuki GS onderdelen

    Had de volgende onderdelen nog liggen en die mogen nu weg, laat even weten als je er interesse in hebt: - Tank met benzinekraan, geen roest moet alleen nieuw gespoten worden (GS750L) - stuur - voorvork met spatbord, kroonplaat en goede keerringen (GS850) - voorband met...
  7. K

    Tank GS750, voorvork GS850 en losse onderdelen '79

    Had de volgende onderdelen nog liggen en die mogen nu weg, laat even weten als je er interesse in hebt: - Tank met benzinekraan, geen roest moet alleen nieuw gespoten worden (GS750L) - stuur - voorvork met spatbord, kroonplaat en goede keerringen zo lijkt het (liggend weggezet en...
  8. K

    GS750 jaren 80 nog te redden?

    Hoi allemaal, Ik ben net nieuw op dit forum, want ik heb zojuist een GS750L uit '79 opgehaald bij iemand en vraag me af of hij nog wel aan de praat te krijgen is. Hij heeft wel gewoon droog gestaan en dat soort dingen. Eigenlijk weet ik gewoon niet zo goed waar ik moet beginnen, heb een...
Terug
Bovenaan Onderaan