Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Von Stolk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Von Stolk

    Het grote GSX-F topic deel 9

    Aankomende evenementen: -O- [hr] Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 Deel 5: Het grote GSX-F topic - deel 5 Deel 6: Het grote GSX-F topic -...
  2. Von Stolk

    alcohol controle Frankrijk zelf meenemen

    Een nieuwtje wat mij twee weken geleden via de BVN bereikte. (ik was toen nog op vakantie dus vandaar dat ik er nu pas over begin) Ik heb er net eens even de nieuwssites op terug gezocht en het onderstaande gevonden, Bron, nieuwsuit.com Als ik zo het nieuws op de site lees leest het als...
  3. Von Stolk

    Het grote GSX-F topic deel 8

    Aankomende evenementen: -O- [hr] Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 Deel 5: Het grote GSX-F topic - deel 5 Deel 6: Het grote GSX-F topic - deel...
  4. Von Stolk

    Het grote GSX-F topic deel 6

    Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 Deel 5: Het grote GSX-F topic - deel 5 Tour ritten 1e tourrit 2e tourrit 3e tourrit 4e tourrit 5e tourrit (Suzuki...
  5. Von Stolk

    Het grote GSX-F topic - deel 5

    Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 Tour ritten 1e tourrit 2e tourrit 3e tourrit Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends) Handige links voor gsx...
  6. Von Stolk

    3e gsx-F Toerrit -de gevuldekoeken editie-

    Gsx-f toerrit 16 mei 2010 a.k.a De gevuldenkoeken rit. Ik zal jullie niet langer in spanning houden, Dit is het stuk dat ik had bedacht te gaan rijden. Even rechtermuisklik, opslaan als. De route loop door mooie stukjes Holland zoals gelijk al in het begin de Vlistdijk...
  7. Von Stolk

    Het grote GSX-F topic - deel 4

    Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Tour ritten 1e tourrit 2e Tourrit 3e tourrit 16 Mei 2010 Ter herinnering De eerste volgende rit Neemt Dirtdiver gevuldekoeken mee. :Y DirtDiver in "Het...
  8. Von Stolk

    windscherm Honda VT700 t.b.v. ronde koplamp

    advertentie verplaatst zie motorshopper
  9. Von Stolk

    TT assen ik ga en neem mee

    Op de valreep nog even weer een topic over de TT Zoals de titel al vermeld, Ik ga naar assen en neem mee. On niets te vergeten of om niet aan gedacht te hebben. Voor onderweg voor naast de baan en voor de terug reis. om even een idee te geven. in mijn rugzak zit, * een foto toestel...
  10. Von Stolk

    GSX-F tour

    Je hoeft niet meer te stemmen. => De uitslag van 5/5 toertocht. 31/5/2009 Even een samenvatting van het toertochtje waar we mee bezig waren. In principe willen we gaan op 31 Mei en het wordt of een ronde over de Utrechtse heuvelrug, of een lek en Linge...
  11. Von Stolk

    ff testen tuffer

    Zo iets???
  12. Von Stolk

    Honda VT Topic

    Na wat nagezocht te hebben en het een en ander na gevraagd te hebben, heb ik de moet maar opgegeven.. Er bestaat dus blijkbaar nog geen Honda VT topic. Nu weet ik niet of er geen animo voor is ,of is er gewoon nog niemand op het probleem gestuit. Ik heb zelf een VT 700 C uit 1985 en die is...
  13. Von Stolk

    gezocht cilinderkop voor een vf500 uit 1985

    Op voorhand gezocht cilinderkop voor een honda VF500 uit 85 . Is er niet iemand die nog en komplete kop met kleppen ed. heeft liggen? en zo ja wat zou dat dan moeten kosten? En wie weet er bij welke sloopbedroeven je het best terecht kan? ik heb zo maar het voorgevoel dat ik meschien zo...
  14. Von Stolk

    reperatie Honda magna

    het verhaal in het kort, In de zomer van 2005 is er een probleem ontstaan tijden het rijden. De motor begon flink vermogen in te houden, hij liep niet meer stationair en ratelde bij de cilinder rechts voor honda vf500c motorprobleem wie kan helpen dus begin 2006 maar eens begonnen met...
  15. Von Stolk

    olie vervangen honda vt700 uit 85

    even een vraagje, hoeveel olie van welk type heeft een vt700 blok nodig? er zit een beetje weinig in(het lampje begint bij hard remmen al op te lichten) vast bedankt tuffer
  16. Von Stolk

    honda vf500c motorprobleem wie kan helpen

    Ik heb een vraag over een vf500 blok van honda uit 1985 mijn motor is tijden het rijden enorm zijn vermogen gaan inhouden. ik heb zelf het idee dat de cilinder die rechts voor zit, niet goed mee doet. maar hij maakt daar ook een licht ratelend geluid. nu heb ik gehoord dat dit kan duiden...
Terug
Bovenaan Onderaan