Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: glennix
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. glennix

    Sym Fiddle 4 125cc

    Ik heb net een bestelbon getekend voor de nieuwe Sym Fiddle 4 125cc in mat blauw. Ik ruil mijn Sym Mio 115cc ervoor in. Helaas zijn er door corona leverproblemen en is het wachten tot half oktober voor ik mijn nieuwe exemplaar krijg. Een zwart exemplaar was 3 weken wachten maar ik wil de blauwe...
  2. glennix

    Sym Mio 115

    Ik ga mijn Benelli TNT 125 deze week inruilen voor een Sym Mio 115 van 2019 met 700 km op de teller, deze ga ik gebruiken als 2de motorscooter maar gaat ook gebruikt worden door een gezinslid als die mee gaat rijden, heb zelf ook nog een Sym Joymax Z 125 waar ik normaal mee rij. De Mio haalt...
  3. glennix

    Sym Joymax-Z 125

    Aangezien er nog geen topic is voor de Sym Joymax-Z doe ik er hierbij 1 open. De Sym Joymax-Z 125 heeft een vermogen van 10,5 kw en weegt 171kg. De inhoud van de benzinetank bedraagt 12l. De Joymax-Z heeft een USB aansluiting in het handschoenenvakje. Voordelen van de Sym Joymax-Z: - Veel...
  4. glennix

    Honda Monkey 125

    Raar dat er nog geen topic is over de Honda Monkey, wat vinden jullie van deze funbike? Ik zit er heel hard over na te denken om een Monkey te gaan halen, het enige wat mij tegenhoud is de prijs, 4099 euro in België. Ik was eerst van plan om een chinees daxje te halen maar de betrouwbaarheid...
Terug
Bovenaan Onderaan