Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duc-Men
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Voorvork komplet met felg/as/remklauen/balhoofd Mv Agusta

    Ik heb nog een voorvork van een MV Agusta 1000R. Staan. Binnenpoten zijn 50mm!. Als nodig met verbinding naar het frame. (Balhoofd?) Ook met remklauwen brembo. Remschijf en velg/as. Remleiding. Preis is fair, je na wat je nodig hebt. Velg voor, 200€ Remklauwen 2x brembo 350,00€ Geen...
  2. D

    MV Agusta frame van F4 baujaar past van 2000-09/ 750 en 1000

    Dat frame is niet krom of verbogen. Is ook zonder roest. Wel zonder exenter in de voorvork aansluiting. Voor foto's en meer informatie een pn of email. Ik woon aan de grens naar Duitsland bei Roermond. Versturen is geen probleem. Met alle papieren die nodig zijn om ook in Nederland...
  3. D

    ik zoek de motor van een k7 750

    Zie betref. Moet goeie staat zijn. ook mogelijk ook linkerzijde met tandwiel afdekking. Voor als een kompleet motorblok toch te duur word. Zylinders niet nodig, wel makkelijker. Dynamo en startmotor niet nodig. Inspuiting niet nodig. Waterpomp misschien ook nodig
  4. D

    te koop PVM velgen voor suzuki K7 750 ccm

    16,5 " Achter magnesium, voor aluminium. Zeer goede toestand, zonder beschadiging. Een beter sturen garandeert. 1000€ inkl. Versturen in Duitsland of Nederland en België
  5. D

    zoek sliks 16,5" 190x65 en 120x75 pirelli 420

    Banden niet te oud. Max. DOT 2010 Moeten niet nieuw zijn. Wel noch goed genoeg om te gebruiken.
  6. D

    te koop, mv agusta ster velgen achter en voor

    Velgen zijn in uitstekende toestand. Niet zilver maar wit. Dit maakt de Mv agusta tot een heel mooi uiterlijk. Kosten bij de samen 425€ + versturen vanaf Roermond Ook ruilen mogelijk. Zoek delen voor Suzuki 650 K7 om gewicht te besparen.
  7. D

    nieuw in forum

    Hallo forum. Ik ben 55 jaar en rij verschillende motoren. Ducati999 Ducati 851 Ducati 750. Monster Zijn er een paar van. Ik woon net over de grenz bij Roermond. De eifel is mijnlievelingsgebiet om te rijden en die rundjesrijden op het cirquit. Daar rij ik met suzuki750. Ik ben hier om...
Terug
Bovenaan Onderaan