Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Solis560
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Solis560

    Honda VFR 800 2001

    Een nette en goed onderhouden VFR800Fi Bouwjaar 2001 Huidige KM-stand 52045 €2195.- In 2019 is de motor voorzien van een nieuwe set sloffen, Pirelli Angel GTs. Verder is er een nieuwe ketting set op gelegd, een nieuwe accu geplaatst en ander klein onderhoud gepleegd. Afgelopen mei heeft de...
  2. Solis560

    Suzuki XF650 Freewind, A2

    SUZUKI XF650 FREEWIND Bouwjaar: 1999 Km-stand: 30.000km (wordt nog gebruikt) Vermogen: 35kW (48pk) Gewichtrijklaar: 175kg Te koop; Een fijne lichte allroad motorfiets geschikt voor de beginnende rijder met het A2 rijbewijs, maar ook zeker leuk voor de gevorderde rijder. De motor laat zich zeer...
  3. Solis560

    Alpinestars T-Faster Air mt. MEDIUM

    x
  4. Solis560

    Macna Essential Night-Eye (50/M)

    Te koop een ZGAN Macna Essential Night-Eye textiele motorjas maat 50 (M). €90 ex. verzendkosten. Fijne winterse/koudweer motorjas van Macna. Deze jas beschikt over een raintex-membraan en een thermovoering, beide zijn niet uitneembaar. Je blijft dus lekker warm en droog tijdens de koude dagen...
  5. Solis560

    Alpinestars Orbiter Combi, maat 50

    .
  6. Solis560

    25kW CDI voor SV650SA uit 2007

    Mocht iemand er eentje hebben liggen, let me know!
  7. Solis560

    Motoren met 25kW type goedkeuring

    Hoi allen! Mijn broer is op zoek naar een nieuwe (voor hem) A2 motor aangezien de oude zo goed als total loss is. Tijdens het zoeken zijn we een Suzuki SV650SA uit 2007 tegengekomen die bij een dealer staat. Deze staat nu nog op vol vermogen. Ik meende dat de SV ook een Type-II goedkeuring...
  8. Solis560

    Ervaringen AIROH?

    Beste mensen, ik ben op zoek naar een nieuwe (systeem)helm en kwam de Airoh Rides tegen. Leuke helm voorzien van zonnevizier etc, maar ik kan weinig tot geen reviews hiervan vinden. Zijn er luitjes hier die een RIDES hebben of ervaringen hebben met de straathelmen van Airoh?
  9. Solis560

    Demper scheurt

    Ik merkte laatst dat mijn uitlaat een beetje los zat. Vanmiddag zag ik dat het stukje van de demper wat aan de linkpipe bevestigd wordt los komt van de rest van de demper. (foto 1 & 2) Ik heb zo een vermoeden dat het metaal daar wat gescheurd is en daardoor de beweging veroorzaakt. Sommige...
  10. Solis560

    Textiel pak + helm + laarzen €250

    Te koop aangeboden wegens overbodig, combi deal van helm, pak (2-seizoenen) & laarzen voor €250. (excl verzend) Course Two Seasons maat 50 (valt iets kleiner) Shark SKWAL Matador Zwart/Wit MAT SIDI Fusion laarzen mt.44 Zwart/Wit (valt klein)
  11. Solis560

    Course Two Seasons maat 50 (valt iets kleiner)

    Course Two Seasons te koop. Vraagprijs €50. [hr]Twee seizoenen textiele pak te koop omdat ik deze niet gebruik. De Course two seasons is aangegeven als maat 50 maar deze valt een maatje kleiner. Ik ben zelf 1,80 en 72kg en het pak is net te kort in lengte, vooral bij de armen. Prettige jas...
  12. Solis560

    Shark SKWAL Matador Zwart/Wit MAT

    x
  13. Solis560

    SIDI Fusion laarzen mt.44 Zwart/Wit (valt klein)

    SIDI Fusion laarzen te koop. Vraagprijs €100. Ik had de laarzen aangeschaft voor het lessen en omdat ik een sportfiets wilde, nu ben ik overgestapt naar een allroad en mogen deze laarzen de deur uit. De laarzen zijn maat 44, maar deze vallen wat kleiner uit. Normaal gesproken draag ik maat...
  14. Solis560

    XF650 houdt in net voor redline

    Dag M-F techneuten, Ik heb afgelopen week een nieuwe uitlaat op mijn Freewind 650 gemonteerd, helemaal mooi behalve dat deze nu bovenin inhoudt, de motor stopt bij ongeveer 7500rpm terwijl de redline bij 8000rpm ligt. Ik heb dezelfde maat sproeiers als de vorige eigenaar van de uitlaat...
  15. Solis560

    25kW restrictie ZXR400

    Hoi, Niet zo recentelijk een ZXR400 aangeschaft die 25kW op kenteken staat, maar op 35kW is begrenst doordat de vorige eigenaar met de sproeiers van de carburateur heeft geprutst. Ik vertrouw het zooitje niet helemaal meer, de motor begint te pruttelen bij 8000 toeren en houd het voor gezien...
  16. Solis560

    Bobbins voor paddockstand ZXR400

    Hallo, Ik heb hierover al een bericht geplaatst in het ZXR400 topic, maar ik ben bang dat ik daar niet veel reacties kan verwachten, het is namelijk een beetje dood daar. :/ Ik wil namelijk het volgende weten: Alvast dank! :W
  17. Solis560

    Toch maar even voorstellen

    Gegroet mijn mede M-F'ers! Ik lees al enige tijd mee op het M-F en reageer hier en daar zo af en toe. Nu toch maar eens besloten om mij even voor te stellen! :W Mijn naam is Caspar (op het internet ga ik door het leven als Solis) en ben nu 19,5 jaartjes jong, al vanaf jongs af aan heb ik...
  18. Solis560

    ZXR 400 35kw?

    Hallo mede-forumleden, Ik ben van plan om een ZXR 400 aan te schaffen voor mijn A2-rijbewijs. Nu zie ik dat de ZXR 159 kg leeg weegt, dus te laag om op 35 kW te zetten (0,22 kW/kg wat 0,2 mag zijn). [Hoe wordt dit eigenlijk gemeten, droog of nat gewicht] :? Hoe kan ik dit anders doen? Ik...
  19. Solis560

    HELP: Motor kopen als project zonder RBW

    Goede avond allen, Zo als te zien is aan de titel heb ik hulp/informatie nodig over het aanschaffen van een motorfiets zonder in het bezit te zijn van een rijbewijs. Ik ben nu (bijna) 19 jaartjes jong en wil samen met mijn vader een (GEBRUIKTE) motor (Yamaha SZR 660) onder handen nemen...
Terug
Bovenaan Onderaan