Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: skasander
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Ruime aanhanger voor achter de motor

    Te koop aangeboden: Mooie, ruime aanhangwagen voor achter de motor. Ik heb hem achter mijn Kawasaki Vulcan gehad, maar ik ga niet ver genoeg om hem echt nodig te hebben. Specificaties: - Aanhanger op 2 wielen (banden in goede staat) - Ruime laadruimte (+/- 30 diep x 60 breed x 90 lang). -...
  2. S

    Motorblok VN 800 (classic)

    Hallo, Voor mijn VN 800 Classic ben ik op zoek naar een gebruikt motorblok. Ik hoor graag of iemand mij hiermee kan helpen. Mvg Steven
  3. S

    Koppelingpomp vervangen yamaha fzx 700

    Hallo, Helaas zit er een grote scheur in de onderste beugel van de koppelingpomp, waartussen de hevel bevestigd zit. Ik heb een vervangend onderdeel gevonden en wil het graag zelf installeren. Iemand een goede `how to`? Heb gezocht op het forum, maar kan het niet echt vinden. Alvast bedankt!
  4. S

    Onderdelen FZX 700 (1986)

    Ik zoek een aantal onderdelen voor de fzx 700 die ik aan het opknappen ben: - Koppeling handbediening - Kilometer- en toerenteller - Single demper (of tips voor een geschikte vervanger) - Richtingaanwijzers voor en achter Alle suggesties zijn welkom!
  5. S

    Even voorstellen

    Hallo collega motorrijders, Ik ben Steven, 27 jaar en in het bezit van een yamaha fzx 700 uit 1986 (net zo oud als ik dus). Ik ben deze momenteel aan het opknappen (zie foto). Ook ben ik aan het sparen om een mooie chopper erbij te kopen (genoeg forums over zo te zien!) en mij vrouw overstag...
Terug
Bovenaan Onderaan